همکاری‌ اسکورسیزی و دی‌کاپریو برای ششمین بار

هنردستان :مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو برای ششمین بار با هم همکاری‌ خواهند کرد.

هنروتجربه به نقل از ورایتی نوشت، لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم «قاتلان فلاور مون: کشتار اوسیج‌ها و تولد پلیس فدرال آمریکا» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی می‌کند.

هنروتجربه به نقل از ورایتی نوشت، لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم «قاتلان فلاور مون: کشتار اوسیج‌ها و تولد پلیس فدرال آمریکا» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی می‌کند.

فیلمبرداری «قاتلان فلاورمون» از بهار سال آینده آغاز خواهد شد. پروژه سینمایی تازه اسکورسیزی با اقتباس از کتاب پرفروش دیوید گران نویسنده «شهر گمشده زد» ساخته می‌شود. امتیاز ساخت فیلمسینمایی از کتاب «قاتلان فلاور مون» سال گذشته به قیمت ۵ میلیون دلار به کمپانی ایمپریتیو واگذار شد.

این فیلم ششمین همکاری زوج دی کاپریو – اسکورسیزی بعد از فیلم‌های «دارودسته نیویورکی‌ها»، «هوانورد»، «جدامانده»، «جزیره شاتر» و «گرگ وال‌استریت» است

اریک راث فیلمنامه‌نویس برنده جایزه اسکار و خالق فیلمنامه آثاری چون «فارست گامپ» و «مورد عجیب بنجامین باتن» پیش‌نویس فیلمنامه‌ را نوشته است.در «قاتلان فلاور مون» داستانی واقعی از اوایل قرن بیستم میلادی در اوکلاهاما روایت می‌شد. در آن دوران در زمین‌های سرخپوستان اوسیج نفت پیدا شد و آن‌ها را به ثروت رساند اما یک رشته قتل زندگی این قوم بومی آمریکایی را مختل کرد. حل کردن معمای قتل‌ها یکی از نخستین پرونده‌های مهم پلیس فدرال آمریکا بود.

مارتین اسکورسیزی از ماه سپتامبر فیلمبرداری «مرد ایرلندی» را با بازی رابرت دونیرو  آغاز خواهد کرد. او در «مرد ایرلندی» زندگی تبهکاری به نام فرانک شیرن «مرد ایرلندی» را با بازی رابرت دنیرو به تصویر می‌کشد. با اینکه سرمایه‌گذاری «مرد ایرلندی» را به شبکه نتفلیکس نسبت می‌دهند اما هنوز خبر حضور این شبکه استریم ویدئو تایید نشده است. البته بعید به نظر می‌رسد که مارتین اسکورسیزی و اکران نشدن فیلمش در سینما و انتشار آن تنها در سرویس‌های استریم ویدئو تن دهد.

منبع :بانی فیلم 

امتیاز دهید