نقاشی‌های الهام گرفته از طبیعت روی دیوار می‌رود

هنردستان :گالری فردا آثار هنرمندان جوان را در یک نمایشگاهی گروهی با عنوان «سایه سار» روی دیوار می برد.

 نمایشگاه «سایه سار» که به نمایش آثار نفیسه سجادیه، لادن شفیعی، سها عابد دوست، علیرضا مجیدی و نگار مقیمی دهکردی اختصاص دارد، از این هفته جمعه ۳۰ تیرماه افتتاح می شود. 

 نمایشگاه «سایه سار» که به نمایش آثار نفیسه سجادیه، لادن شفیعی، سها عابد دوست، علیرضا مجیدی و نگار مقیمی دهکردی اختصاص دارد، از این هفته جمعه ۳۰ تیرماه افتتاح می شود. 

این هنرمندان جوان در توضیح این نمایشگاه آورده‌اند: طبیعت این نعمت زیبا و بیکران و این بی ریاترین مخلوق خالق هستی؛ … نعمت مورد ظلم واقع شده دست انسان؛ … طبیعتی که بیشترین نفع و سود را از آن برده ایم و او  بی هیچ توقع و بی هیچ اعتراضی بر خواسته های بی رحمانه ما سرتعظیم فرود آورده است؛ این روزها بیش از پیش در حال نابودیست…چون! ما کمر بر نابودی اش بسته ایم. غافل از اینکه به جای بی مهری با این موهبت بی بدیل الهی می توانیم با او دست دوستی دهیم و از آرامش بی نهایت و شور شعف انگیزی که پروردگار در آن نهاده لذت ببریم و زخمهای روحمان را با آن التیام بخشیم … طبیعت ای مهربانترین دوست وآرامش بخش ترین جای دنیا؛ تو را دوست می دارم … زیرا تو همواره رنگ طبیعی خودت را داری … این مجموعه حاصل تلاش گروهی نقاشانی است که از طبیعت احساس و الهام گرفته واین احساسات را با مخاطبان شان در میان نهاده اند.

این نمایشگاه از ۳۰ تیرماه تا ۵ مرداد ماه در گالری فردا برپا می شود و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک دو، واحد ۲ مراجعه کنند. 

منبع :خبرگذاری مهر

امتیاز دهید
هنرهای تجسمی

جایزه COAL 2024

فراخوان جایزه COAL منتشر شد. به گزارش هنردستان ، فراخوان جایزه COAL منتشر شد. مهلت ثبت‌ نام: 5 مه 2024 (16 اردیبهشت 1403 جایزه زغال

ادامه مطلب »