مایکل شانن و مایکل بی. جردن، آینده را به آتش کشیدند

هنردستان : رامین بحرانی، فیلم‌ساز ایرانی محبوب سینمای مستقل ایالات متحده، در حال اقتباس سینمایی جدیدی از رمان شمایلی ری بردبری است.

رامین بحرانی، فیلم‌ساز ایرانی محبوب سینمای مستقل ایالات متحده، در حال اقتباس سینمایی جدیدی از رمان شمایلی ری بردبری است.سایت هنر و تجربه به نقل از ایندی‌وایرنوشت:رامین بحرانی پس از فیلم‌های  مانند «اوراق‌فروشی»، «گاری‌چی» و «۹۹ خانه» به یکی از فیلم‌سازان مطرح سینمای مستقل بدل شد.

 

سایت هنر و تجربه به نقل از ایندی‌وایرنوشت:رامین بحرانی پس از فیلم‌های  مانند «اوراق‌فروشی»، «گاری‌چی» و «۹۹ خانه» به یکی از فیلم‌سازان مطرح سینمای مستقل بدل شد، اما شاید بزرگ‌ترین فیلم کارنامه‌اش همین اثری باشد که در حال حاضر برای «اچ‌بی‌او» می‌سازد و اقتباس سینمایی جدیدی است از رمان ری برد‌بری با عنوان «فارنهایت ۴۵۱».

این فیلم دومین همکاری بحرانی با مایکل شانن است؛ بازیگری که برای بازی درخشانش در نقش مکمل در «۹۹ خانه» بسیار تحسین شد و برخی او را دست‌کم لایق یک نامزدی اسکار می‌دانستند. به هر حال در «فارنهایت ۴۵۱» مایکل بی‌. جردن نقش اصلی را بازی کرده و آتش‌نشان جوانی است در آینده‌ای دیستوپیایی که در آن رسانه، افیون به شمار می‌رود و کتاب‌ها غیرقانونی‌اند و در صورت مشاهده، سوزانده می‌شوند.

کتاب «فارنهایت ۴۵۱» اولین بار در سال ۱۹۵۳ منتشر شد و فرانسوا تروفو هم پیش از این در سال ۱۹۶۶ یک اقتباس سینمایی از آن داشته است. «اچ‌بی‌او» هنوز زمانی را برای اکران فیلم اعلام نکرده است.

منبع : بانی فیلم

 

امتیاز دهید