کاوه سجادی حسینی سریال “زندگی از نو” را می‌سازد

کاوه سجادی حسینی این روزها به دنبال لوکیشن در شهرهای شمالی است تا سریال “زندگی از نو” را با مضمون محیط‌زیست کلید بزند.

هنردستان : کاوه سجادی حسینی کارگردان این روزها خود را آماده می‌کند تا به‌زودی سریال ” زندگی از نو ” را آغاز کند.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنردستان دراین‌باره بیان کرد: پیش‌تولید سریالی برای شبکه پنج سیما را آغاز کرده‌ام و این روزها در مرحله انتخاب بازیگر و انتخاب لوکیشن هستیم.

 

سجادی حسینی ادامه داد: موضوع سریال 26 قسمتی ” زندگی از نو ” درباره محیط‌زیست و حفظ جنگل‌هاست و اهمیت حفظ آن‌ها، ازآنجایی‌که بسیار اهل سفر هستم و دوست دارم به سمت روستاها و جنگل‌ها بروم برایم مهم است که اتفاقی بیفتد که محیط‌زیست را از نابودی نجات دهیم، چراکه حفظ محیط‌زیست حفظ آینده خودمان است و وقتی آن را حفظ کنیم آینده خودمان را حفظ کرده‌ایم. “زندگی از نو ” داستان زوج جوانی است که بعد از ازدواج با یکدیگر از تهران خارج می‌شوند تا با ایجاد کمپ در شمال کسب‌وکاری برای خود راه بیندازند.

 

پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی در نمایی از “بوفالو”

وی افزود: این سریال در شمال کلید خواهد خورد و به دنبال جنگلی هستیم که بتوان در فضای آن کارکرد.

سجادی حسینی که مدتی پیش خبر از تأسیس یک مدرسه فیلم با نگاه آموزش سینماگران مستقل بود، درباره آن عنوان کرد: دیگر در مدرسه فیلم فعالیتی ندارم و برنامه به حالت تعلیق درآمده است و شاید سال آینده در آموزشگاهی دیگر و با رویکردی دیگر این کار را انجام دهم.

کارگردان ” بوفالو” که قرار است فیلمش به‌زودی وارد شبکه نمایش خانگی شود، درباره آن گفت: “بوفالو ” با همان تدوین نهایی که اکران شد در شبکه نمایش خانگی به نمایش درخواهد آمد. البته نسخه اکران عمومی آن با نسخه جشنواره‌ای کمی تفاوت داشت. این فیلم در اکران بسیار مهجور واقع شد و در بدترین شرایط زمانی و با سالن‌های بسیار اندک به نمایش درآمد. باوجودی که ما سه هفته اکران داشتیم اما عملاً 8 روزبه نمایش درآمد و من همیشه به شوخی می‌گویم که سر بوفالو را بریدند.

وی بیان کرد: امیدوارم در نسخه خانگی این فیلم اتفاقات خوبی رخ دهد و دیده شود. هرچند که از پوستر کار راضی نیستم وبه نظرم می‌شد پوستر بهتری برایش طراحی کرد؛ اما ظاهراً مرسوم است که پوستر فیلم‌های شبکه نمایش خانگی همه شبیه به هم باشند و از یک مدل پیروی کنند و این به نظرم اصلاً خوب نیست، چراکه این‌طور به نظر می‌رسد که همه فیلم‌ها شبیه به هم هستند و از یک مضمون پیروی می‌کنند.

سجادی حسینی در خاتمه درباره ساخت فیلم جدیدش نیز اظهار کرد: پس از تولید این سریال و برای اواخر سال، تولید فیلم سینمایی جدیدم را آغاز می‌کنم.

امتیاز دهید