بازتولید «بین خودمان باشد» موفق است/ داستان‌های شخصی چند جوان

به گزارش هنردستان: کارگردان «بین خودمان باشد» اظهار کرد که بازتولید این اثر نمایشی که در سالن تئاتر «آفتاب» اجرا می شود، اجرایی موفق است که به هفته پایانی خود نزدیک می شود.

آروند دشت آرای سرپرست گروه هنرهای اجرایی «ویرگول» درباره فعالیت این روزهای خود در مقام کارگردان تئاتر گفت: این روزها نمایش «بین خودمان باشد» را در سالن تئاتر «آفتاب» به صحنه برده ایم که به هفته پایانی اجراهای خود رسیده است.

به گفته وی، این اثر نمایشی پیش از این و در سال ۹۲ در فضای بالای تالار فردوسی اجرا شده بود.

وی درباره دلایل بازتولید نمایش «بین خودمان باشد» اظهار کرد: این نمایش با حضور تعدادی از جوانان علاقه مند به تئاتر تولید شده بود و خیلی مایل بودم که بار دیگر «بین خودمان باشد» با حضور این جوانان اجرا شود.

دشت آرای یادآور شد: خوشبختانه استقبال از اجرای مجدد «بین خودمان باشد» خیلی خوب است و کار نیز نسبت به قبل پخته تر شده است.

سرپرست گروه هنرهای اجرایی «ویرگول» در پایان درباره تغییرات در نظر گرفته شده در اجرای «بین خودمان باشد» نسبت به اجرای پیشین آن، گفت: تغییری خاصی در اجرای نمایش ایجاد نشد و تنها چند بازیگر نمایش تغییر کرد.

نمایش «بین خودمان باشد» روایتگر داستان های شخصی چند جوان است که نمایشنامه آن توسط فارس باقری نوشته شده است.

صبا ایزدپناه، ساناز باقری، امیرحسین پسندیده، نگین تبرا، دیبا خاتمی، علی خلعتبری، فرشته رازقی، نرگس سعیدی نژاد، شهاب عباسیان، شهریار فرد، مهراد ماکویی، مینا ملک محمدی، امین موحدی پور، میثم میرزایی، نونا نیسی، لیلا هاشمی و امین یزدانی نژاد بازیگران نمایش «بین خودمان باشد» هستند که ساعت ۱۹ در سالن تئاتر آفتاب اجرا می شود.

امتیاز دهید