ابراز تمایل شهرام ناظری برای همکاری با هنرمندان افغانستان

به گزارش هنردستان: شهرام ناظری در بازدید از نمایشگاه سراسری هنرهای تجسمی افغانستان با عنوان«نیمروز» گفت درصورت مهیا بودن شرایط حتما با هنرمندان افغانستانی همکاری خواهد کرد.

 شهرام ناظری با مشایعت عباس سجادی مدیر عامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و مریم کوهستانی مدیر نمایشگاه «نیمروز» عصر روز دوشنبه ۲۲ آبان از آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه دیدن کرد.

وی در پایان این بازدید با ذکر این نکته که آثاری که دیده بسیاردلپذیر است، گفت: فرهنگ و آیین کشورهایی همچون افغانستان و تاجیکستان همچون ایران است با این تفاوت که آنها صمیمیتر و دست نخوردهتر هستند. با مشاهده این آثار پاکی حس انسانی را دریافت میکنم چرا که سادگی، بی آلایشی و آرامش روح هنرمندان جامعه افغانستان در تمامی این آثار مستتر است؛ همان آرامشی که از جامعه مدرن رخت بسته است.

خواننده آلبوم «گل صد برگ» با ذکر این مطلب که مایل است در صورت مهیا بودن شرایط با هنرمندان افغانستانی همکاری داشته باشد، گفت: تا به حال زمینهای برای همکاری مشترک وجود نداشته است، اما به دلیل آرامش و نجابت و عرفانی که در وجود هنرمندان افغانستان است، بسیار مایلم تا با هنرمندان افغانستانی کار کنم.

نخستین نمایشگاه سراسری هنرهای تجسمی افغانستان با عنوان «نیمروز» از ١٢ تا ٢٦ آبان در گالری شماره ١ فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان میتوانند در روزهای عادی از ساعت ١٠ الی ٢٠ و در روزهای تعطیل از ساعت ١٤ الی ٢٠ به گالری شماره ١ در فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

امتیاز دهید