ادامه تولید فیلم‌های تبلیغاتی برای برندهای مد و لباس

به گزارش هنردستان: مریم ابراهیم‌زاده می‌گوید در حال حاضر به همراه یک تیم حرفه‌ای و مجرب روند تولید فیلم‌های تبلیغاتی برای برندها را ادامه می‌دهد.

مریم ابراهیم‌زاده، طراح لباس و مجری طرح مجموعه برنامه‌های مستند برای معرفی برندهای پوشاک اسلامی و ایرانی درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: فیلم‌سازی و تبلیغ برندهای فعال صنعت مد و پوشاک از طریق ساخت مجموعه‌های تبلیغاتی مدت‌هاست که در دستور کار ما و همکارانمان قرار دارد، اما واقعیت امر آن است که علی‌رغم میل ما برای نمایش آنها در رسانه ملی، متأسفانه توفیقی دراین مسیر نداشتیم و به دلیل وجود هزینه‌های بالای این طرح، کمتر برندی حاضر به مشارکت شد.

او ادامه داد: در حال حاضر به همراه تیم حرفه‌ای و مجربی که در اختیار داریم روند تولید فیلم‌های تبلیغاتی برای برندها را ادامه می‌دهیم اما رسانه پخش این فیلم‌ها، به شبکه‌های اجتماعی دراختیار خود برندها محدود شده و که البته درهمین حد و اندازه نیز شاهد اتفاق بزرگی در مسیر معرفی هر چه بهتر برندها بوده‌ایم.

ابراهیم‌زاده افزود: از مدت ها پیش بنا به مذاکرات انجام‌شده با سازمان صداوسیما مقرر شد مستندی از صفر تا صد تولیدات برندهای ایرانی در حوزه مد و لباس ساخته شده و از یکی از شبکه‌ها پخش شود، اما زمانی که قرار شد خود صاحبان برند هزینه ساخت و تهیه این مستندها را متقبل شده و صداوسیما تنها مجوز پخش آن روی آنتن را صادر کند این موضوع تا اندازه ای بی نتیجه ماند هر چند بدون شک رسانه ملی یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزار برای معرفی کالاهای ایرانی در حوزه پوشاک به عموم مخاطبین است.

این طراح لباس درباره دیگر فعالیت های خود بیان کرد: طی ماه‌های اخیر مشغول آماده ساختن جدیدترین کالکشن خود در رسته لباس مجلسی بوده ام که تصمیم دارم در یکی از کشورهای آلمان و یا سوئد از آن رونمایی کنم.

او با اشاره به اینکه آثار این مجموعه شامل لباس های مجلسی، رسمی و پوشیده است اظهار داشت: بیشتر لباس ها با استفاده از طراحی و نقاشی بر روی پارچه‌ها زینت داده شده‌اند و بکارگیری این هنرها شادابی و پویایی خاصی به آنها بخشیده است.

امتیاز دهید