پوستر نمایش «آبی مایل به صورتی» رونمایی شد

به گزارش هنردستان: پوستر نمایش «آبی مایل به صورتی» به کارگردانی ساناز بیان که آذرماه در تماشاخانه پالیز به صحنه می رود، رونمایی شد.

همزمان با آغاز بلیت‌فروشی نمایش «آبی مایل به صورتی» به کارگردانی ساناز بیان از پوستر این نمایش رونمایی شد.

پوستر این اثر نمایشی را همراز بیان طراحی کرده‌است که پیش از این پوستر نمایش‌های «عامدانه، عاشقانه،‌ قاتلانه»، «هتلی‌ها» و «دو لیتر در دو لیتر صلح» را طراحی کرده بود.

عاطفه رضوی،‌ نسیم ادبی، گیتی قاسمی، آناهیتا اقبال‌نژاد، بهنام شرفی، محمدهادی عطایی، امین میری، امید سلیمی،‌ ملیکا پارسا در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین حمیدرضا آذرنگ گفتارمتن نمایش را انجام می‌دهد.

«آبی مایل به صورتی» تازه‌ترین اثر ساناز بیان است که آذر ماه در تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود و پیش‌فروش بلیت‌های این نمایش نیز از امروز آغاز شده است.

این اثر یک نمایش پژوهشی است که از سال ۹۲ و به مدت چهار سال در مرحله میدانی و کتابخانه‌ای در مرحله تحقیق و پژوهش بوده است. نگارش این نمایش در کنار یک تیم پژوهشی و با همراهی نسرین ریاحی پور پژوهشگر جامعه‌شناس و انسان‌شناس شروع شده است.

ساناز بیان پیش از این نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» را روی صحنه برده بود که در ۲ نوبت در تماشاخانه اکو و تماشاخانه باران روی صحنه رفت.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از طراح صحنه: رضا مهدی‌زاده، طراح صدا و موسیقی: شاهین انتظامی، طراح لباس: مهسا عبداللهیان، طراح نور: رضا حیدری، طراح گریم: ماریا حاجیها، طراح پوستر و بروشور: همراز بیان، عکاس، ساخت تیزر و مواد تبلیغاتی: مهیار گودرزی، مشاور رسانه ای: مریم نراقی، تبلیغات مجازی: ایلیا شمس، دستیار کارگردان و برنامه ریز: راحیل مرشدی، منشی صحنه: راضیه اسماعیلی، پژوهشگر: نسرین ریاحی پور و مدیر تولید و مجری طرح: وحید لک.

امتیاز دهید