پوستر جدید از «تمام پول‌های جهان» بدون نام و تصویر کوین اسپیسی منتشر شد

به گزارش هنردستان: بعد از اعلام خبر حذف کوین اسپیسی از فیلم جنایی زندگینامه‌ای «تمام پول‌های جهان»، کمپانی پخش سونی پوستر جدیدی از آخرین فیلم ریدلی اسکات را منتشر ساخته که حالا نام کریستوفر پلامر روی آن خودنمایی می‌کند. کم‌تر از دو هفته پیش بود که اعلام شد به خاطر رسوایی‌های جنسی کوین اسپیسی، ریدلی اسکات تصمیم گرفته با حذف تمام صحنه‌هایی که با حضور ستاره «خانه پوشالی» در نقش «جان پل گتی» ضبط شده، این‌بار کریستوفر پلامر را مقابل دوربین ببرد.

پخش‌کنندگان فیلم اسکات همچنان امیدوارند با وجود روند ضبط دوباره برخی صحنه‌ها و به تعویق افتادن مراحل پس از تولید و روند تکمیل آن، بتوانند طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی «تمام پول‌های جهان» را به اکران 22 دسامبر برسانند تا این فیلم دست‌کم بتواند در بخش رقابت اسکار شانس حضور در فصل جوایز را به طور کامل از دست ندهد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، این تصمیم شخصی و غیرمنتظره از سوی خود ریدلی اسکات و با توافق کمپانی سرمایه‌گذار فیلم صورت گرفته است. یکی از پوسترهای به سادگی گوشی خونین را به تصویر کشیده که از پول ساخته شده است. دیگری شخصیت‌های میشل ویلیامز و مارک والبرگ را در فیلم نشان می‌دهد در حالی‌که قصد دارند سوار ماشینی شوند که منتظرشان است و به محاصره پاپاراتزی‌ها درآمده است. در بالای پوستر نیز جمله «جان پل گتی ثروتی داشت. دیگران بهایش را پرداختند.» نقش بسته است.

اسکات در فیلم جدیدش ماجرای معروف ربوده شدن نوه گتی در سال 1973 را به تصویر کشیده است. وقتی گتی بزرگ از پرداخت پول به آدم‌رباها خودداری کرد و حاضر نشد بهای آزادی جان پل گتی سوم نوه 16 ساله‌اش را بپردازد، مادر او (ویلیامز) با یک مذاکره‌کننده سابق سازمان سیا (والبرگ) دست به یکی می‌کند تا هر طور شده فرزندش را نجات بدهد.

پوستر اصلی فیلم مجسمه بالاتنه اسپیسی در نقش گتی را نشان می‌داد که بالای سر ویلیامز و والبرگ خودنمایی می‌کند.

قرار بود در تاریخ 16 نوامبر این فیلم در مراسم اختتامیه جشنواره بنیاد فیلم امریکا روی پرده برود اما با توجه به حواشی پیش آمده برای اسپیسی، نمایش فیلم اسکات منتفی و «بازی مالی» ساخته آرون سورکین جایگزین آن شد.

امتیاز دهید