حالم خوب است و می‌خواهم کار کنم/ حضور در یک تئاتر و تله‌فیلم

به گزارش هنردستان: امیر آتشانی با بیان اینکه وضعیت جسمانی اش بهتر شده است، اعلام کرد که قصد کارگردانی و بازی در تئاتر «منم آمدم» را دارد تا در خانه نمایش روی صحنه ببرد.

امیر آتشانی بازیگر تئاتر و تلویزیون که مدتی به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی در بیمارستان و منزل بستری بود و نتوانست در عرصه بازیگری فعالیت داشته باشد درباره وضعیت جسمانی خود و فعالیت های جدیدش گفت: خدا را شکر به لحاظ جسمانی شرایط خوبی دارم و با بهتر شدن وضعیت جسمانی ام به عنوان کارشناس شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی فعال هستم و به تدریس بازیگری نیز می پردازم.

وی ادامه داد: پیش تر قصد داشتم که در شهریورماه تئاتر «منم آمدم» را در خانه نمایش به صحنه ببرم که به دلیل بیماری و بستری شدن در بیمارستان این اجرا به تعویق افتاد ولی حالا با بهتر شدن وضعیت جسمانی ام قصد دارم این اثر را که نمایشنامه ای ارمنی است و توسط آندرآنیک خچومیان ترجمه شده، در مقام کارگردان و بازیگر در خانه نمایش اجرا کنم.

آتشانی درباره تعداد بازیگران نمایش «منم آمدم» گفت: این نمایش چهار بازیگر دارد و هنوز بازیگران دیگر مشخص نشده اند.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون با اشاره به حضور خود در یک تله فیلم تلویزیونی، افزود: قرار است در یک تله فیلم هم بازی داشته باشم که در شهر لنگرود ساخته می شود.

وی در پایان تاکید کرد: به امید خدا راه افتاده ام، حالم خوب است و می خواهم کار کنم.

امتیاز دهید