«قصه پاییز و زمستان در موزه سینما» روی دیوار می رود

به گزارش هنردستان: نمایشگاه عکس «قصه پاییز و زمستان در موزه سینما» برای بازدیدکنندگان برگزار می شود.

نمایشگاه عکس «قصه پاییز و زمستان در موزه سینما» با هدف احترام به نگاه مخاطبان سینمای ایران و سهیم شدن در دیدگاه بازدیدکنندگان نسبت به موزه سینما برگزار می شود.

در این نمایشگاه عکس هایی که توسط بازدیدکنندگان با محوریت موزه سینما و طبیعت در ۲ فصل پاییز و زمستان گرفته شده با حضور هیات انتخاب متشکل از سه کارشناس در حوزه سینما، عکاسی و مستندسازی مورد بررسی قرار می گیرد و پس از انتخاب نهایی، عکس های چاپ شده و آثار منتخب به شکل غیر رقابتی در گالری سینماتوگراف برای عموم به نمایش گذاشته می شود.

علاقمندان برای حضور در این نمایشگاه می توانند حداکثر ۶ قطعه عکس منتخب خود را با موضوع تعیین شده به بخش روابط عمومی موزه سینما ارسال کنند.

شرایط حضور در نمایشگاه:

 شرکت در این نمایشگاه محدودیت سنی ندارد و علاقمندان می توانند با امکانات موجود مانند تلفن همراه و یا دوربین های عکاسی آثار خود را ارسال کنند.

جهت بالا بردن کیفیت عکس ها، هنگام عکاسی با تلفن همراه، از تنظیمات موجود در گوشی استفاده کنید و خواهشمند است لطفا از ارسال عکس هایی در قالب یادگاری و خانوادگی خودداری شود. ضمن اینکه آثار در ابعاد ۴۵ در ۳۰ چاپ خواهد شد.

لازم به توضیح است که علاقمندان از تاریخ اعلام فراخوان تا ۲ ماه (آذر و دی) فرصت دارند عکس های خود را ارسال کنند. پس از ارسال، آثار مورد بررسی قرار می گیرد و نمایشگاهی از عکس های منتخب بازدیدکنندگان به شکل غیر رقابتی در بهمن ماه در گالری سینماتوگراف برپا می شود.

امتیاز دهید
هنرهای تجسمی

جایزه COAL 2024

فراخوان جایزه COAL منتشر شد. به گزارش هنردستان ، فراخوان جایزه COAL منتشر شد. مهلت ثبت‌ نام: 5 مه 2024 (16 اردیبهشت 1403 جایزه زغال

ادامه مطلب »