اعلام آمادگی ۲۵ استان برای حضور در دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

به گزارش هنردستان: ۲۵ استان کشور برای حضور در دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر اعلام آمادگی کردند تا حضور هنرمندان شهرستانی در این رویداد بیشتر از گذشته نمود داشته باشد.

با هدف معرفی توانمندی ها و ظرفیت های حوزه تجسمی استان ها، ستاد جشنواره تجسمی فجر از تمامی استان های کشور برای حضور در این رویداد بزرگ هنری کشور دعوت کرد.

بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده به مناسبت دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، در مراکز استان‌ها نمایشگاهی از آثار هنرمندان شاخص هر استان برگزار و آثار مورد نظر بر مبنای رویکرد کلی جشنواره و با مدیریت هنری (کیوریتوری) استانی شناسایی و معرفی می شوند. 

تاکنون ۲۵ استان شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، گیلان، گلستان، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان، اردبیل و مازندران، اسامی پیشنهادی مدیران هنری استانی را اعلام کرده اند که پس از هماهنگی با دبیرخانه جشنواره فعالیت خود را در استان آغاز می کنند.

همزمان با آیین اختتامیه دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، نمایشگاه برتر استانی معرفی می شود.

دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر ۳ بهمن الی ۴ اسفند در تهران برگزار می شود.

امتیاز دهید