برگزاری دوره تخصصی طراحی پارچه و برپایی نمایشگاه طراحی لباس هنرجویان گروه روحی

به گزارش هنردستان: علی روحی از برگزاری دوره تخصصی طراحی پارچه در مرکز آموزش‌های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ گفت.

علی روحی، مدیر گروه طراحی پارچه و لباس مرکز آموزش‌های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ (گروه روحی) درباره جدیدترین فعالیت‌های این مرکز به خبرنگار هنرآنلاین گفت: رشته طراحی پارچه، یک رشته کاملا ذوقی است و هنرجویانی که این دوره را انتخاب می‌کنند، باید اهل حوصله، سلیقه و آشنا به شرایط اجتماعی و روحیات و ارزش‌های فرهنگی مردم آن کشور باشند.

او تصریح کرد: توجه به منسوجات و پوشاک نه تنها از باب رفع نیازهای بشری مهم بوده، بلکه از نظر اقتصادی در توسعه کشورهای جهان نیز اهمیت دارد و در این راه باید درخواست و نیاز مشتری مورد توجه قرار گیرد، لذا طراحی پارچه در زندگی روزمره ما با هرچیزی که با پارچه سروکار دارد وجود دارد، به عنوان مثال پارچه لباس‌های ما، فرش ها، پرده ها، حوله ها، ملحفه، رومبلی، همه و همه یک نتیجه از طراحی پارچه هستند.

روحی با اشاره به برگزاری دوره تخصصی طراحی پارچه در مرکز آموزش های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ با تکیه بر آموزش موارد فوق بیان کرد: برپایی این دوره‌ها برای ورود هنرجویان به عرصه صنعت و امر اشتغال بسیار سودمند است و منجر به کارآفرینی نیز خواهد شد.

او افزود: این رشته یک رشته کاربردی است، یعنی هدف این رشته، طراحی اصولی پارچه با حفظ خلاقیت هنری است که در نهایت باید محصول هنرمند، به صورت تولید انبوه وارد بازار شود؛ این دوره شامل 2 ترم است که در ترم نخست، کارگاه‌های طراحی پارچه مقدماتی و پارچه‌شناسی و در ترم دوم نیز دوره طراحی پارچه پیشرفته و آموزش نرم افزار ایلاستریتور طراحی پارچه و فتوشاپ به همراه پروژه نهایی در دستور کار قرار می‌گیرد.

روحی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام تا 15 آذرماه 96 است بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاوره تخصصی رایگان با شماره 88834284 تماس گرفته و یا عدد 1 را به شماره 09109102440 ارسال کنند تا پیشتر و بیشتر با چند و چون برپایی این دوره آموزشی آشنا شوند.

مدیر گروه طراحی پارچه و لباس مرکز آموزش های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ همچنین به برپایی نمایشگاه طراحی لباس هنرجویان گروه روحی در گالری “زرنا” اشاره کرد.

جزئیات برپایی این رویداد در پوستر نمایشگاه که در ادامه منتشر می‌شود ذکر شده است:

photo_2017-11-22_16-31-45

امتیاز دهید