قطعه «گفتم غم تو دارم» با شعری از حافظ منتشر شد

به گزارش هنردستان: قطعه موسیقایی «گفتم غم تو دارم» با آهنگسازی و صدای مجتبی صفار هرندی در فضای مجازی برای علاقه مندان موسیقی ایرانی منتشر شد.

مجتبی صفار هرندی درباره تولید این اثر گفت: این قطعه روی شعری از حافظ شیرازی به اجرا در آمده که تنظیم آن از مرحوم واعظ روحانی یکی از دوستان هنرمندم است که متاسفانه حدود سه سال پیش از میان ما رفت.

وی ادامه داد: آهنگسازی «گفتم غم تو دارم» را ۱۰ سال پیش انجام داده ام و نوازنده های توانایی چون پیام طونی نوازنده ویولن و بهنام حکیم نوازنده بوزوکی در اجرای این قطعه همکاری داشته اند.

هرندی گفت: بعد از آخرین آلبوم بنده به نام «افسانه و افسون» که سال ۹۳ منتشر شد، اثر دیگری در دست اقدام است با ۱۰ قطعه که به اجرا و ضبط آنها پرداخته ایم. بیشتر قطعات و بستر اصلی این آلبوم با الهام از اشعار حافظ، پرویز خانلری، فاضل نظری و آثاری از خودم بوده  که امیدوارم مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

این خواننده درباره تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: از سال ۷۳ با ورود به دانشگاه، موسیقی را آغاز کردم. قطعات زیادی در طی این سال ها ساخته شده که به دلیل مشغله های فراوان، به انتشار آنها نپرداخته ام. به هر حال من خیلی با فضای امروزی موسیقی که صرفا جهت درآمد زایی در جریان است، پیش نرفته ام به همین علت آثارم بازاری نیست

امتیاز دهید