آیین تجلیل از چهار دهه فعالیت هنری یک عکاس پیشکسوت

به گزارش هنردستان: آیین تجلیل از چهار دهه فعالیت هنری ساسان مویدی عکاس، روز دهم آذرماه ۹۶ با حضور جمعی از علاقه‌مندان به هنر عکاسی در فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

 همزمان با آغاز هفته وحدت و گرامیداشت سالروز ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص)، فرهنگسرای سرو با مشارکت آژانس عکس خبری دوربین دات نت، آیین بزرگداشت ساسان مویدی را دهم آذرماه ساعت ۱۷ برگزار می کند.

ساسان مویدی از عکاسان حرفه ای کشورمان محسوب می شود که عکاسی را به طور جدی از سال ۱۳۶۰ در موسسه سروش و تحت نظر بهمن جلالی آغاز کرد و تاکنون ۱۲ هزار و ۷۶۱  فریم عکس با موضوعات مختلف تاریخی، سیاسی، فرهنگی و طبیعت ثبت کرده است. وی در ژانرهای مختلف عکاسی از جمله عکاسی جنگ، مستند اجتماعی، عکاسی تئاتر و سینما فعالیت داشته است.

همزمان با این مراسم، آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره عکس خبری مطبوعاتی دوربین دات نت به همراه اهدای جوایز نفرات برتر در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به نشانی خیابان ولی عصر، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم، فرهنگسرای سرو مراجعه کنند.

امتیاز دهید
هنرهای تجسمی

جایزه COAL 2024

فراخوان جایزه COAL منتشر شد. به گزارش هنردستان ، فراخوان جایزه COAL منتشر شد. مهلت ثبت‌ نام: 5 مه 2024 (16 اردیبهشت 1403 جایزه زغال

ادامه مطلب »