اعلام ویژه برنامه‌های رادیو قرآن در «هفته وحدت»

به گزارش هنردستان: شبکه رادیویی قرآن همزمان با آغاز هفته وحدت ویژه برنامه هایی را تدارک دیده که از جمعه ۱۰ آذرماه پخش می شود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، همزمان با آغاز هفته وحدت ویژه برنامه «طلوع مهربانی» با محوریت وحدت و همدلی از دیدگاه قرآن روی آنتن می رود.

این برنامه کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است که به تهیه کنندگی مونا توسلی از ساعت ۹:۱۵ الی ۱۰ به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

برگزاری و پخش زنده محفل انس با قرآن در مرکز سیستان و بلوچستان شهر زاهدان و مرکز کردستان شهر سنندج ۱۱ تا ۱۷ آذرماه، پخش سلسله ابتهالات نبوی در برنامه «سراج منیر» ۱۰ تا ۱۶ آذرماه ساعت ۱۸:۲۰، پخش سخنرانی حضرت آیت الله شجاعی با موضوع شخصیت پیامبر اسلام (ص) در برنامه «تجلی نور» هر شب ساعت ۱۷:۴۰ از ۱۱ تا ۱۷ آذرماه از جمله ویژه برنامه های این شبکه در هفته وحت است.

برنامه صبحگاهی «مهر تابان» نیز از شنبه ۱۱ آذرماه با پرداختن به موضوع خوش خلقی به استقبال هفته وحدت می رود. این برنامه کاری از گروه تلاوت و محافل رادیو قرآن است که با اجرای کارشناسی هادی صلح جو و تهیه کنندگی و سردبیری سیدنورالدین سجادی و محمد سلیمی از ساعت ۶:۳۰ تا ۸ به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می شود.

میزگرد «اشراق» با موضوع قرآن و پیامبر(ص) و وحدت از دیدگاه قرآن به تهیه کنندگی مونا توسلی ساعت ۲۱:۱۰ روی آنتن می رود.

پخش ۱۹ نمایش قرآنی با محوریت آیات قرآن روزهای زوج ساعت ۱۲:۴۰ از دیگر برنامه های رادیو قرآن در هفته وحدت است. «قفل ساز۱»، «پیامبر رحمت»، «نان و انار»، «ستاره باران» از جمله نمایش هاست.

میان برنامه «اشاره» نیز در هفته وحدت کتاب هایی با موضوعاتی متناسب با این ایام را معرفی می کند که علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند هر روز ساعت ۱۴:۴۰ شنونده این برنامه باشند.

جمعه ۱۰ آذرماه دعای ندبه به صورت زنده پخش خواهد شد.

امتیاز دهید