تمدید مهلت ثبت‌نام در «جشنواره‌ تئاتر سوره»

هنردستان: مهلت ثبت‌نام برای حضور در «بیست و پنجمین جشنواره‌ سراسری تئاتر سوره» با توجه به استقبال گسترده و تقاضای مکرر هنرمندان تا پایان بهمن‌ماه تمدید شد.

به گزارش هنردستان، متقاضیان حضور در «بیست و پنجمین جشنواره‌ سراسری تئاتر سوره» در تهران و استان‌ها تا پایان روز شنبه 30 بهمن‌ماه فرصت دارند تا مشخصات نمایشنامه‌ یا طرح خود را برای بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی در سایت مؤسسه سپهر سوره هنر به نشانی www.artfest.ir ثبت کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

 

نمایشنامه‌های پذیرفته‌شده از استان‌ها در بخش صحنه‌ای حتماً باید مراحل تولید خود را از طریق مراکز استانی حوزه هنری طی کرده و همچنین برای بازبینی به جشنواره‌ منطقه‌ای نیز معرفی شوند.

زمان برگزاری جشنواره‌ مناطق، دهه‌ سوم اردیبهشت‌ماه سال آینده و زمان برگزاری جشنواره‌ سراسری 17 تا 23 تیرماه 1396 خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از متن فراخوان «بیست و پنجمین جشنواره‌ سراسری تئاتر سوره» می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به نشانی www.hhsahneh.ir  مراجعه کرده یا با شماره تلفن 84172413 تماس بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »