جمشید مشایخی زنگ افتتاح نمایش برشت را به صدا در می آورد

هنردستان: نمایش آدم آدم است را که از 18 فروردین ماه اجرای خود را در تالار مولوی آغاز می کند، جمشید مشایخی افتتاح خواهد کرد.

 

به گزارش هنردستان، نمایش “آدم آم است” نوشته برتولت برشت با کارگردانی حبیب‌الله دانش 18 فروردین‌ماه  ساعت 20:30 توسط جمشید مشایخی در تالار مولوی افتتاح خواهد شد.

 

“آدم آدم است” که از مجموعه نمایشنامه های آموزشی برتولد برشت نمایشنامه نویس،شاعر و نظریه پرداز آلمانی محسوب می شود، داستان گالی‌گی مردی است که قدرت نه گفتن ندارد. روزی او به قصد خرید ماهی از خانه خارج می‌شود و با سه سرباز مواجه می‌شود که در اثر حادثه‌ای نفر چهارم هنگشان از آنها جدا شده و در دردسر بدی افتاده‌اند. سربازها که متوجه سادگی گالی‌گی شده‌اند سعی می‌کنند به او بقبولانند که گالی‌گی نیست بلکه سرباز چهارم هنگ آن‌هاست.

حسن برجکی، فرزانه جمال‌زاده، فریبا رسولی، علی اصغر زارعی، محمدرضا صالحی، صادق طالعی، عباس طباطبایی ،حسن فضلی، نگار محمدزاده، عباس نورمحمدی و فریبرز واحدی در نمایش”آدم آدم است” ایفای نقش می‌کنند.

در این نمایش حمید انصاری و فریبرز واحدی به عنوان دستیاران کارگردان، علی هاشمی عکاس، معصومه پاسیار منشی صحنه، پیام حقی مدیر اجرایی، صادق حسین آهنگساز، محسن حسین و صادق حسین نوازنده و ناصر فضلی اجرای دکور، گروه اجرایی را همراهی می‌کنند.

“آدم آدم است” هر شب ساعت 20:30 در سالن اصلی تالار مولوی اجرا می شود.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید