فیلم «واقعی» آماده اکران شد

فیلم کوتاه «واقعی» به کارگردانی مهدی بدرخانی در ژانر اجتماعی با پایان تدوین و صداگذاری آماده حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط‌عمومی گروه تولید، فیلم «واقعی» با بهره‌گیری از فضای روز جامعه، در بستر فضای خیابانی و اتفاقات روز و نیز به تصویرکشیدن بیماری‌های خاص جامعه که در شرایط مناسب مالی نیستند، نمایی تازه و نگرشی تازه از نوع مشکلات این خانواده‌ها را مقابل دوربین برده تا شاید تلنگری به تمام جامعه خورده بشود.

فیلم کوتاه داستانی «واقعی»، داستان روایت پسری به نام میلاد است که درگیر بیماری مادرش می‌شود و برای درمانش دست به هر کاری می‌زند. دکتر قطع امید کرده و میلاد در زمان کم باید هزینه عمل را به حساب بیمارستان واریز بکند.

منوچهرتقی بیگلو ، پروا محمودی، هانیه بدرخانی و اصغر سعادتی بازیگران این اثر هستند.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از: پروا محمودی تهیه‌کننده، مهدی بدرخانی کارکرگردان، مصطفی جعفری دستیار کارگردان، سعیدصادقی مدیرتولید، مهدی بدرخانی، پروا محمودی نویسنده، محمود محمدی مدیر تدارکات، مهدی امین، محمد عزیزی فیلم‌بردار، امیرمسعود کرمی صدابردار، شاهین رمضانی نورپردازی،  رضا چراغی تدوین، محمدجواد لطفی گریم، حسین اولیا، توحید اولیا، دانیال قاسمی، علیرضا میر علیزاده گروه تدارکات، مهدی سربازی روابط‌‎عمومی و زهرا سیف‌اللهی مشاور رسانه‌ای.

4.6/5 - (9 امتیاز)