«غرب غم‌زده» مهمان عمارت سیمرغ شد

نمایش «غرب غم‌زده» به نویسندگی مارتین مک‌دونا و کارگردانی امیرحسین علی‌پور از هشتم شهریور در عمارت سیمرغ روی صحنه می‌رود.

بنا بر گزارش سایت هنردستان به نقل از مدیر رسانه و تبلیغات پروژه، نمایش «غرب غم‌زده» به نویسندگی مارتین مک‌دونا و کارگردانی امیرحسین علی‌پور از هشتم شهریورماه تا یکم مهرماه ساعت 18 در عمارت سیمرغ روی صحنه می‌رود.

در خلاصه‌داستان این اثر آمده:«کُلمَن و وَلین دو برادری هستند که پس از مرگ پدرشان، با هم زندگی می‌کنند. آن‌ها هیچ سازگاری با هم ندارند و مدام در حال بحث و درگیری هستند. درگیری‌های آن‌ها گاهی خیلی جدی می‌شود و به تهدید با چاقو و اسلحه هم می‌رسد. پدر وِلش کشیش جوانی است که در همان دهکده زندگی می‌کند. او تلاش فراوانی می‌کند تا این دو برادر را به صلح و دوستی دعوت کند اما با فاش‌شدن اسراری تکان‌دهنده درباره‌ آن‌ها و سایر اهالی دهکده،کشیش چاره‌ای نمی‌بیند جز این که تصمیمی جدی بگیرد؛ تصمیمی که عواقب چندان خوشایندی ندارد».

یوسف محوی، محمدامین فرج‌خواه، رکسانا جعفری و سها پورمهدی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

دیگر عوامل این اثر عبارتند از:

رایکا رمضانی و عادل عزیزنژاد (تهیه‌کنندگان)، عادل عزیزنژاد (دراماتورژ)، علی تاجیک نوروزی (دستیار کارگردان)، فرول ذوالفقاری ( طراح صحنه)، هدیه مرادی (طراح لباس)، امیرحسین علی‌پور (طراح نور)، حمیدرضا سرابی (طراح گریم)، امین فرج‌خواه و صحرا ذوالفقاری (طراح پوستر، بروشور و گرافیک)، نگار امیری (مدیر رسانه و تبلیغات)، علیرضا نیاکان (روابط عمومی)، سعیده رضائیان، فهیمه علی‌بیگی (عکاسان)، سعید حیدری (ساخت تیزر)، مرتضی عبدالحسینی، حسین نعیمائی و امیرحسین علی‌پور (ساخت دکور)، صحرا ذوالفقاری (اتاق فرمان) و با تشکر از گروه تئاتر نیوز.

5/5 - (1 امتیاز)