پیش‌فروش بلیت نمایش «بیداری به وقت خون» آغاز شد

هم‌زمان با رونمایی از پوستر نمایش «بیداری به وقت خون» به نویسندگی و کارگردانی «احسان جانمی» پیش‌فروش بلیت این اثر نمایشی به صورت اینترنتی آغاز شد.

به گزارش سایت هنردستان،«بیداری به وقت خون» که پیش‌تر در سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان اصفهان به عنوان اثر برگزیده موفق به دریافت جایزه در هفت بخش شده بود، در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت نیز با دریافت شش جایزه به عنوان اثر برگزیده و در سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر با کاندیداتوری در دو بخش  نیز حضور داشته است.

این اثر به کارگردانی احسان جانمی این‌بار به مناسبت هفته هنر اصفهان، از ۳ اردیبهشت‌ماه سال جاری ساعت ١٩ در سالن اصلی تالار هنر اصفهان روی صحنه خواهد رفت.

در این اثر نمایشی، رسول ‌هنرمند، الهام ‌رضایی، مائده وحید، رزیتا کروندی، امین ‌پناهی، محسن احمدی‌نیک، حسین نصراصفهانی، محمدجواد پاک‌نژاد، مهدی هادیان، شنتیا توکلی، امین کرمانی، امیر امینی و علی یاوری به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

همچنین دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

صفیه اشجع و محمدحسین سلطانی (دستیار کارگردان)، محمدرضا نیلی‌پور (مدیر تولید)، مهنوش امیری و سحر سلیمیان (منشی صحنه)، محمد خسروی (مدیر صحنه)، مهدی ‌صادقی (طراح گریم)، نرگس بسحاق و مرتضی صادقی (مجریان گریم)، شفق کاظمی (طراح لباس)،کیمیا هنرجو (طراح پوستر)، ابراهیم صداقتی (مدیر روابط‌عمومی)، مهدی کیانی (مشاور رسانه)، علی نوروزی (طراح تیزر) و محمد نادری (آهنگساز).

علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی در اصفهان، برای تماشای این اثر از روز ٢۶ فروردین‌ماه با مراجعه به سایت تیوال امکان رزرو و پیش‌خرید بلیت را خواهند داشت.

5/5 - (31 امتیاز)