گربه‌نره و روباه مکار به تماشاخانه­ی ایران­شهر می­روند

نمایش «گربه‌نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی از روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه در سالن ناظرزاده­ی کرمانی تماشاخانه‌ی ایران‌شهر اجراهای خود را آغاز می­کند.

بنا برگزارش سایت هنردستان به نقل از روابط‌عمومی تماشاخانه‌ی ایران‌شهر، نمایش «گربه‌نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی، با بازی مریم بصیری‌فر، آیت ‌بی­‌غم، علی ‌تاریمی، آتوسا جلیلی، هیوا حقانی، میلاد خیرخواه، علیرضا دهقانی، حسام ‌زرنوشه، مبینا ‌شادمانی، محمد ‌شهریار، مجید ‌عراقی، بی‌تا ‌عزیز، ریحانه غفوریان، نیلوفر فتاحی، میترا ‌مسائلی، لیلا نبی‌اللهی و مهیار ورزگان از روز سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه، ساعت 18:30، در سالن ناظرزاده­‌ی کرمانی تماشاخانه‌ی ایران‌شهر به صحنه می‌رود.

گفتنی‌ست در خلاصه­داستان این نمایش آمده: بعد از مرگ ژپتو فقیر، وصیت­نامه­ای به عنوان ارثیه به پینوکیو می­رسد که راز درخت طلا به شکل رمزی در آن نوشته شده است. پینوکیو به کمک اردکش سعی در کشف و رسیدن به آن میراث ارزشمند دارد که با گربه‌نره و روباه مکار هم‌مسیر می­شود.

علاقه‌مندان به تهیه‌ی اینترنتی بلیت‌های این نمایش می‌توانند به سایت تماشاخانه‌‌ی ایران‌شهر یا سامانه‌ی تیوال مراجعه بکنند.

امتیاز دهید