برگزاری نخستین مجمع عمومی انتخاب هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن صنفی هنرهای نمایشی پردیس

اولین مجمع موسس و مجمع عمومی برای انتخاب هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن صنفی هنرهای نمایشی شهرستان پردیس در مجتمع فرهنگی هنری مهر با حضور بیش از صد نفر از هنرمندان فعال شهرستان پردیس ساعت ۱۱ روز شنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت برگزار شد.

بنا بر گزارش سایت هنردستان، در آغاز برنامه، نماینده اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران مهندس کلاته به ایراد سخنانی در‌ باب شرایط برگزاری مجمع پرداخت. از بین حاضران که کاندیدای هیچ‌یک از بخش‌ها نبودند آقایان جواد یوسف‌زاده، یاور اقتداری‌‌ و علی بیگدلی به عنوان اعضای هیئت‌رئیسه و خانم‌ها زهرا کربلایی و فرناز یوسفی به عنوان ناظر با اکثریت رای مجمع انتخاب شدند.

پس از طی‌کردن مراحل تصویب اساسنامه انجمن صنفی هنرهای نمایشی شهرستان پردیس، مجمع، آماده شنیدن سخنان کاندیداها شد و خانم کیهان‌پور به عنوان نماینده هیئت موسس به گزارش امور انجام‌شده پرداخت. در نهایت این مراسم با شرکت هنرمندان در سرنوشت خود، اولین قدم‌ها برای در اختیارگرفتن امور هنرمندان به دست خودشان توسط انتخاب هیات‌مدیره و بازرسان منتخب و با شمارش آرا پایان یافت‌.

بدین ترتیب پریا کیهان‌پور با ۷۲ رای، مرتضی ابراهیمی با ۵۹ رای، محمودرضا علوی طبائی با ۵۳ رای، پیمان دانشمند با ۵۳ رای و عرفان پهلوانی قمی با ۴۲ رای به عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره ‌ و محمد رستمی‌نیا با ۳۹ رای و حامد پورنسیمیان با ۲۴ رای به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

از بین کاندیداهای بازرسان خانم زهراسادات آزادی با ۳۳ رای و مهدی ملک‌محمدی با ۳۲ رای به عنوان بازرسان اصلی و مهدی‌رضا خسروی با ۲۷ رای به عنوان عضو علی‌البدل بازرسان انجمن صنفی کارگری هنرهای نمایشی شهرستان پردیس انتخاب شدند تا در جهت امور بیمه‌ای، رفاهی، امنیت شغلی و امور صنفی هنرمندان اقدامات لازم را به انجام برسانند.

در این مجمع آقای عبداللهی ریاست اداره فرهنگ شهرستان پردیس در کنار هنرمندان فعال حضور داشتند.

امتیاز دهید