اکران مستند «مهدی که به دنیا آمد» در مشهد

فیلم مستند «مهدی که به دنیا آمد» به کارگردانی امیرمهدی حکیمی و حجت بامروت و محصول مرکز گسترش سینمایی مستند، تجربی و پویانمایی از روز چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه در سینماهای مشهد اکران می‌شود.

بنا بر گزارش سایت هنردستان به نقل از روابط‌عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، فیلم مستند «مهدی که به دنیا آمد» درباره زندگی جوانی به اسم مهدی ظریفی است که در خانواده‌ای ناشنوا به دنیا می‌آید و با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شود. او تصمیم می‌گیرد پزشک بشود اما در یکی از سفرها اتفاقی می‌افتد که مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. او تحصیل در رشته پزشکی را رها کرده تا به معلولان خدمت بکند.

فیلم مستند «مهدی که به دنیا آمد» از روز 27 اردیبهشت‌ماه در سینماهای مشهد به نمایش درمی‌آید و در ادامه، با برنامه‌ریزی قبلی در سینماهای شهر‌های دیگر نیز اکران خواهد شد.

«مهدی که به دنیا آمد» به کارگردانی امیرمهدی حکیمی و حجت بامروت و تهیه‌کنندگی امیرمهدی حکیمی و شاهد مزجی محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بوده و تاکنون جوایز مختلفی از جشنواره‌های داخلی و خارجی به دست آورده است.

امتیاز دهید
ادبیات خارجی

فراخوان شعر Winchester 2024

فراخوان شعر Winchester 2024منتشر شد . به گزارش هنردستان ، جشنواره شعر Winchester واقع در انگلستان از تمامی شاعران سراسر دنیا دعوت می کند تا

ادامه مطلب »