فروش بلیت نمایش «ساپو» آغاز شد

هم‌زمان با رونمایی از پوستر نمایش «ساپو» فروش سه روز نخست نمایش در تیوال آغاز شد.

به گزارش سایت هنردستان، نمایش«ساپو» به نویسندگی و کارگردانی محمدامین سعدی و تهیه‌کنندگی علی‌رضا ‌حسن‌پور و محمدامین سعدی از ۷ خردادماه در عمارت نوفل‌لوشاتو ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه خواهد رفت.

محمدامین سعدی که در این نمایش به عنوان نویسنده و کارگردان حضور دارد، دارای مدرک کارشناسی مهدنسی عمران از دانشگاه آزاد اراک و کارشناسی ارشد مدیریت برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه تهران مرکز است. او فعالیت هنری خود را از سال 78 با بازی در نمایش «آه و راه» آغاز کرد و در این مسیر کارگردانی و تهیه‌کنندگی نمایش‌های مانند «همیشه همه‌چیز یه‌جور نیست» در تالار محراب ۹۴، نویسندگی و کارگردانی نمایش «دولوروسا» در تماشاخانه باران ۹۹،کارگردانی نمایش «خاندان چن‌چی» و در عمارت نوفل‌لوشاتو ۱۴۰۰ را در کارنامه خود دارد. نویسندگی و انتشار دو کتاب نمایش‌نامه با نام‌های «رقصنده با مرگ» و «ساپو» از دیگر فعالیت‌های او به عنوان نویسنده بوده که توسط نشر چلچله و نشر آژمان به چاپ رسیده است.

محمدامین سعدی پس از تجربه موفق خود در نمایش «خاندان چن‌چی» در تازه‌ترین اثر خود نمایش «ساپو»، به دغدغه‌های یک نویسنده که درگیر فضای سرمایه‌داری جامعه شده و به دنبال فاصله‌گرفتن از آن فضاست، می‌پردازد.

علیرضا حسن‌پور، آرزو حیدری، مهسا الله‌یاری، یاسمن افروند، نادیا آئین و نسیم کیانی در این نمایش بازی کرده‌اند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

دستیار کارگردان: پویا لک، ساخت تیزر و موشن: علی‌رضا قیدیان، طراح نور: فرشاد نصیری، طراح گریم: صحرا صدری، طراح پوستر و گرافیک: سجاد داغستانی، طراح لباس و آکسسوار:کیانا طالبی، مشاور صحنه و دکور: امیر پناهی‌فر، آهنگساز: بهزاد بختیاری، عکاس: مریم رحمانی، اتاق فرمان: پویا لک، طراح صحنه: محمدامین سعدی، ساخت دکور: مهدی منوری، محمود صادقی، دوخت لباس: ثریا امینی، دستیار لباس: رژینا حمیدی‌نژاد، روابط‌عمومی: ندا کاوندی.

این نمایش از روز هفتم خردادماه در عمارت نوفل‌لوشاتو به آدرس خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، نبش تقاطع رازی، پلاک ۱۸، عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

امتیاز دهید