نمایش «روبینسون و کروزو» به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی در پردیس شهرزاد

نمایش «روبینسون و کروزو» با طراحی و کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی از شانزدهم خردادماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش سایت هنردستان، علیرضا کوشک‌جلالی کارگردان پیشکسوت تئاتر ایران قرار است از ۱۶ خردادماه نمایش «روبینسون و کروزو» را به نویسندگی نینا دینترونا و جیاکومو راویچیو در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه ببرد.

سعید برجعلی و حسین جدی دو بازیگر این اثر نمایشی هستند.

«روبینسون و کروزو» تصویر چگونگی گذر انسان از دشمنی به شناخت متقابل است؛ مبارزه‌ای خشن برای زنده ماندن، که سرشار از طنز و سرزندگی است.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از:

علیرضا آغاز (تهیه‌کننده)، رها ‌جهانشاهی‌ (مجری طرح)، عبدالحسین میرداماد (مدیر پروژه)، رضا خضرایی (طراح نور)، علیرضا ‌کوشک‌جلالی (طراح صحنه و لباس)، محمدحسین بیاتی با همراهی مصطفی جمشیدی (طراح پوستر)، امیرمحمد ‌جمشیدی (دستیار کارگردان)، بیتا جوشقانی (روابط‌عمومی)، علی علوی (ساخت موشن)، کیانوش سلطانی‌متین (ساخت تیزر و عکاس)، اردلان ‌آشناگر (عکاس)، سارا ‌بزاز (منشی صحنه)، محمد قهرمانی (مدیر صحنه)، علی کیهانی (مشاور رسانه‌ای).

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت نمایش «روبینسون و کروزو»،که از سه‌شنبه ۱۶ خرداد هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به صحنه می‌رود، می‌توانند به سایت تیوال مراجعه بکنند.

امتیاز دهید
ادبیات خارجی

فراخوان شعر Winchester 2024

فراخوان شعر Winchester 2024منتشر شد . به گزارش هنردستان ، جشنواره شعر Winchester واقع در انگلستان از تمامی شاعران سراسر دنیا دعوت می کند تا

ادامه مطلب »