حضور پروفسور کامیابی مسک در اجرای نمایش سیندرلا

سیندرلا اثری روشنفکرانه و شگفت‌انگیز برای این زمان است

پروفسور احمد کامیابی مسک، نویسنده، مترجم و استاد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در تالار هنر به تماشای نمایش «سیندرلا» به کارگردانی مریم کاظمی نشست.

بنا بر گزارش سایت هنردستان به نقل از روابط‌عمومی تالار هنر، پروفسور کامیابی مسک در گفت‌وگوی کوتاهی که پس از اجرای این نمایش انجام شد، نمایش «سیندرلا» را اثری روشنفکرانه و شگفت‌انگیز برای زمان و شرایط روز عنوان کرد.

این استاد تئاتر گفت: خانم کارگردان آن‌چه را در ذهن داشت به خوبی پیاده کرده. عناصر مختلف اجرا از جمله موسیقی، طراحی حرکت، هماهنگی گروه، بازی‌ها، ارتباط اجرا با کودکان و نوجوانان تماشاگر ستودنی است.

پروفسور کامیابی مسک درباره تالار هنر گفت: تا امروز این سالن دو بار بازسازی شده است. خیلی بهتر شده، چون قبلاً بسیار ساده‌تر بود اما به نظرم باید بهتر از این هم بشود.

این کارگردان تئاتر با اشاره به کارگردانی نمایش «در جستجوی دوست» بر اساس رمان شازده‌کوچولو برای کودکان و خاطره‌ای از آن اجرا به اهمیت ارتباط خوب بچه‌های تماشاگر با اجرای «سیندرلا» پرداخت و گفت: این‌که قبل از اجرا بخواهیم بچه‌ها ساکت باشند،کار درستی نیست. نمایشی که به درستی شکل گرفته باشد، نیازی به این تذکر ندارد. در این اجرا دیدیم که تماشاگران به طور کامل با داستان و ماجراهای آن ارتباط داشتند و به لحظات پاسخ می‌دادند.

5/5 - (23 امتیاز)