توزیع دومین کتاب «امیرحسین بیات» به صورت رایگان

رمان «ببری‌خان گوش‌تان با من است؟» را رایگان بخوانید

کتاب «ببری‌خان گوش‌تان با من است؟» نوشته «امیرحسین بیات» از روز دوشنبه، 5 تیرماه به صورت رایگان منتشر و در فضای مجازی توزیع می‌شود.

به گزارش سایت هنردستان، رمان «ببری‌خان گوش‌تان با من است؟» اثر امیرحسین بیات (با شهرت ادبی «سیاه‌خان») توسط نشر البرز فرجاد، از فردا دوشنبه، 5 تیرماه منتشر و توزیع می‌شود. دریافت فایل این کتاب و مطالعه آن، برای دوستداران ادبیات داستانی رایگان خواهد بود.

ماجرای این کتاب، متن نامه‌های شخصی از مردمان عهد قاجار به ببری‌خان،گربه‌ی ناصرالدین‌شاه قاجار است.

بیات در خصوص کتاب «ببری‌خان…» می‌گوید:«من علاقه‌ی زیادی به گربه‌ها دارم و دوست داشتم موضوع یکی از کتاب‌هایم را به این حیوانات دوست‌داشتنی اختصاص بدم.گشتی در تاریخ خودمان زدم و با «ببری‌خان»،گربه ناصرالدین‌شاه قاجار آشنا شدم.کارم را با این ایده شروع کردم که یک نفر از شاه ناامید شده و مشکلات خود را در قالب نامه برای حیوان خانگی شاه می‌نویسد».

در بخشی از کتاب «ببری‌خان گوش‌تان با من است؟» می‌خوانید:«ببری‌خان سلام‌علیکم. دردتان بخورد توی سرم، منم، قیصرمیرزا دولتی. ساکن خیابان دولت هستم. دیگران تصمیم گرفته‌اند دولتی‌ام بنامند. راحت باشید، همان قیصر یا میرزا صدایم کنید. این‌گونه احساس بهتری دارم. هرچه نباشد شما گربه‌ی قبله‌ی عالم، ناصرالدین‌شاه قاجار هستید. صدازدن بنده، آن هم با نام کوچک سعادتی است که به سر من و دنیایم زیادی است. قربان‌تان گردم، من در دارالمجانین خیابان دولت زندگی می‌کنم. بِهِمان می‌گویند مجنون و مثل مجانین ازمان مراقبت می‌کنند. هستند روزهایی هم که آزادیم و می‌توانیم به خانواده سر بزنیم و کار و بار را بچرخانیم. بگویم برای چه مرا به دارالمجانین انداختند، پشم‌های‌تان کِز می‌خورد. نمی‌دانم شاید هم در بندشان کنید. من زبان حیوانات را می‌فهمم. این دلیل دیوانگی من است».

این نویسنده پیش از کتاب «ببری‌خان …»، رمان «دیجور» را سال ۹۹ در نشر نفیر به چاپ رسانده بود که این اثر در سال ۱۴۰۲ با تیراژ ۱۰۰۰ نسخه به چاپ دوم رسید.

امیرحسین بیات/ نویسنده

امیرحسین بیات، متولد سال ۱۳۷۸، نویسندگی را از سن نوزده‌سالگی شروع کرده و طی سال‌های تحصیل در مقاطع راهنمایی و دبیرستان چندین مقام در عرصه‌ی نویسندگی کسب کرده است. او اکنون ساکن خرم‌آباد است و به عنوان معلم مقطع ابتدایی در مدارس فعالیت دارد.

گفتنی است رمان «ببری‌خان گوش‌تان با من است؟» به قلم امیرحسین بیات و با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد، در ۹۰ صفحه توسط نشر البرز فرجاد منتشر شده است.

علاقه‌مندان به تهیه این اثر داستانی می‌توانند از روز دوشنبه، 5 تیرماه، به سایت نویسنده در نشانی http://iamirbayat.ir مراجعه کرده و فایل کتاب را دریافت و مطالعه بکنند.

5/5 - (1 امتیاز)