برگزاری مجمع عمومی کانون روابط‌عمومی و تبلیغات خانه تئاتر

مجمع عمومی سالانه کانون روابط‌عمومی و تبلیغات خانه تئاتر در نوبت اول به حد نصاب نرسید و به نوبت دوم موکول شد.

به گزارش روابط‌عمومی خانه تئاتر، هیأت‌مدیره کانون روابط‌عمومی و تبلیغات خانه تئاتر مجمع سالانه خود را در تاریخ ٣١ خرداد ماه بشکل عادی-فوق‌العاده در ساختمان شماره ٢ خانه تئاتر ترتیب داد و با سپری‌شدن بازه قانونی در تاریخ و محل مقرر و به حد نصاب‌نرسیدن شرکت‌کنندگان، تشکیل این مجمع به دور دوم موکول شد.

بر همین اساس نوبت دوم مجمع مذکور با دستور جلسه قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره، ارائه گزارش بازرس و ترمیم هیات مدیره در روز سه‌شنبه به تاریخ ٢٠ تیرماه ١۴٠٢ ساعت ١۶ برگزار می‌شود.

این مجمع در ساختمان شماره ٢ خانه تئاتر به نشانی خیابان برادران مظفر، ساختمان آفتاب، طبقه دوم با شرکت هر تعداد از اعضا به شکل حضوری یا وکالتی بر قرار است.

کاندیداها (اعضای پیوسته) برای پیوستن به کادر هیات‌مدیره به عنوان عضو‌علی‌البدل هیات‌مدیره و بازرس علی‌البدل می‌بایست درخواست خود را به شکل کتبی حداکثر تا روز شنبه ١٧ تیر به هیات مدیره کانون متبوع تحویل دهند. دریافت وکالت اعضا فقط در فرم ارائه‌شده توسط هیات‌مدیره کانون به شکل چاپ‌شده در قطع A5 با امضای عضو وکالت‌دهنده رسمیت دارد و وکالت به شکل مجازی و اینترنتی یا برگه‌های متفرقه قابل‌قبول نیست.

مشارکت اعضای پیوسته و وابسته در مجمع اعلامی الزامی است و هرگونه تغییر غیرمترقبه در زمان یا مکان برگزاری اعلام می‌شود.

امتیاز دهید