فعالان گردشگری جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی را غنیمت شمرند

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی از همه فعالان تولید محتوا در عرصه گردشگری دعوت کرد فرصت مشارکت در دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی را غنیمت شمارند. 

 به گزارش هنردستان ،علی اصغر شالبافیان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی در اواخر آبان در قزوین برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این جشنواره که تصمیم بر آن است روایت‌های خلاقانه برای معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و میراث‌فرهنگی کشورمان ارزیابی شوند،

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی تاکید کرد: هریک از بلاگرهای سفر، سفرنامه‌نویسان، پادکسترها، نویسندگان، ایده‌پردازان، دانشجویان رشته گردشگری، اعضای میزهای تخصصی گردشگری، ناشران این حوزه، جوامع تخصصی و به طور کل هر یک از اعضای خانواده بزرگ گردشگری می‌توانند به عنوان مخاطبان فراخوان در این رویداد مهم مشارکتی فعال داشته باشند؛ چرا که آثار میراث‌فرهنگی، متشکل از میراث ملموس، ناملموس و طبیعی به عنوان بخش عمده‌ای از مقاصد و جاذبه‌های گردشگری کشورمان لحاظ می‌شوند و برای معرفی آنها به گردشگران، محتواهای جذاب تصویری، صوتی و مکتوب متعددی تولید شده است.

شالبافیان تصریح کرد: دانشجویان و پژوهشگران بسیاری همواره با واکاوی این حوزه دستاوردهای علمی فاخری را به ارمغان آورده‌اند که امکان عرضه در این رویداد را در بخش پایان‌نامه خواهند داشت.

به گزارش هنردستان، مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی چندرسانه‌ای که از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود، تا ۱۵ مهرماه سال جاری تمدید شده است. علاقه‌مندان برای مشارکت و ارسال آثار در پنج بخش شامل «سینما»، «رادیو و تلویزیون»، «هنرهای نمایشی»، «هنرهای رایانه‌ای» و نیز «کتاب و پایان نامه» می‌توانند به پرتال جشنواره مراجعه کنند.

امتیاز دهید