آغاز فصل دوم تور کنسرت‌های علیرضا قربانی از یزد

 فصل دوم تور کنسرت‌های علیرضا قربانی با مدیریت هنری حسام ناصری از شهر یزد آغاز شده است.

به گزارش هنردستان ، تور کنسرت‌های علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی با مدیریت هنری حسام ناصری از ۱۶ اردیبهشت تا ۲۶ تیرماه امسال طی ۳۰ اجرا در شهرهای گرگان، رشت، تبریز، کرمان، سیرجان، شیراز، جزیره کیش و تهران برگزار شد.

فصل دوم تور کنسرت‌های این خواننده قرار است مهر و آبان ماه امسال به همت موسسه فرهنگی هنری آهنگ اشتیاق و شهر آفتاب در شهرهای یزد، کاشان، شهرکرد، اصفهان، شیراز و تبریز برگزار شود.

قربانی ۱۱ تا ۱۴ مهرماه سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن تربیت معلم شهر یزد و ١٩ و ۲۰ مهرماه سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱ در سالن فرهنگسرای شهرکرد به روی صحنه می‌رود.

تور کنسرت در خارج از کشور

همچنین قرار است تور کنسرت‌های قربانی در خارج از کشور برگزار شود؛ وی سوم نوامبر (۱۲ آبان) در کلگری، پنجم نوامبر (۱۴ آبان) در ونکوور، ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) در تورنتو و ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) در مونترال کانادا به روی صحنه خواهد رفت.

تور کنسرت‌های این خواننده اواخر ماه نوامبر و اویل ماه دسامبر (آبان و آذرماه) نیز در برخی از شهرهای اروپا؛ دوسلدورف، فرانکفورت، مونیخ، برلین، لندن، منچستر، روتردام، استکهلم و مالمو برگزار می‌شود.

براساس آنچه تاکنون اعلام شده، قربانی ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) در دوسلدورف، ۲۶ نوامبر (پنجم آذر) در فرانکفورت آلمان و سوم دسامبر (۱۲ آذر) در استکهلم سوئد به روی صحنه می‌رود.

انتشار قطعه «مرا ببخش» با شعری از حسین غیاثی و آهنگسازی حسام ناصری از فعالیت‌های اخیر این خواننده است.

امتیاز دهید