فراخوان طراحی پوستر اسلوونی Plaktivat 16

موسسه TAM-TAM با همکاری انجمن دوستان جوانان اسلوونی و تلفن TOM مسابقه بین المللی پوستر شهری مسئولیت اجتماعی با موضوع “پریشانی نوجوانان” را اعلام می کند.

به گزارش هنردستان این فراخوان برای همه طراحان گرافیک، اعم از افراد، مشاغل آزاد، دانشجویان یا دانش آموزان، آژانس ها یا اشخاص حقوقی که مایل به ایجاد یک فضای زندگی مشترک هستند آزاد است. فراخوان درخواست توجه ویژه ای به دانش آموزانی دارد که در رده “خون تازه” رقابت می کنند، جایی که برنده نیز اعلام می شود. همه شرکت کنندگانی که در فرم ثبت نام خود “وضعیت دانشجویی” را ذکر کرده اند به طور خودکار در این دسته وارد می شوند.

برندگان و فینالیست ها در هر دو بخش مسابقه انتخاب خواهند شد و به برندگان (و فینالیست های دانش آموزی) لوح تقدیر اعطا خواهد شد. بهترین پوسترها در سراسر اسلوونی به نمایش گذاشته خواهند شد.

جایزه

هیئت داوران یک پوستر برنده را از بین تمام آثار انتخاب می کند که در 500 سایت پوستر TAM-TAM در سراسر اسلوونی چاپ و به نمایش عمومی گذاشته می شود. در بخش های مسابقه جشنواره تبلیغات اسلوونی – SOF و دوسالانه طراحی اسلوونی – برومن شرکت خواهد کرد. برنده جایزه MEGAFON Plaktivat و لوح برنده، فینالیست ها یک لوح نقره دریافت خواهند کرد، و همه نفرات دوم واجد شرایط یک لوح الکترونیکی مشارکت دریافت خواهند کرد که توسط برگزار کننده Plaktivat، موسسه TAM-TAM اعطا می شود.

در جوایز خون تازه، هیئت داوران پوستر برنده را از میان تمام آثار دانشجویی انتخاب می کند، که در 20 سایت پوستر TAM-TAM در سراسر اسلوونی چاپ و به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد. برنده حق ورود رایگان به جشنواره بعدی SOF – جشنواره تبلیغات اسلوونی را خواهد داشت. برنده و فینالیست ها لوح Plaktivat “خون تازه” را دریافت می کنند که توسط برگزار کننده، موسسه TAM-TAM اهدا می شود.

شرکت در این رقابت رایگان است.

مهلت ثبت نام:

۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۶ آذر ۱۴۰۲)

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

امتیاز دهید