اجرای «ساعت صفر» در عمارت ارغوان

نمایش «ساعت صفر» کاری از مهدی اصغریان از ۷ آبان در عمارت ارغوان سالن شماره 2 روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط‌عمومی نمایش «ساعت صفر»، این اجرا بر اساس نمایش‌نامه «مهمانسرای دو دنیا» اثر اریک امانوئل اشمیت، با شیوه و نگاهی متفاوت به کارگردانی مهدی اصغریان در عمارت ارغوان اجرا می‌شود.

نمایش بر اساس نمایش‌نامه «مهمانسرای دو دنیا» اثر اریک امانوئل اشمیت است و داستان امیر، جوانی که در یک تصادف رانندگی به شدت از ناحیه سر آسیب دیده در یک فضای بی‌مکان و در ساعت صفر به همراه چند نفر دیگر از انسان‌ها به دلایل مختلف در حالت اغما یعنی بین مرگ و زندگی منتظرند تا تکلیف سرنوشت‌شان مشخص بشود. در این میان امیر به یک حقیقت بزرگ به نام عشق پی می‌برد که هرگز به آن توجه‌ای نداشته است.

مهدی ‌اصغریان، رامین ‌عبداللهی،کیمیا علیزاده، مریم ‌حبیبی، میثم ‌حیدری، حسین اکبری، فاطمه سامانی، مژده فراهانی، باران ‌جلال‌زاده، مائده پسندیده، سارینا ‌گودرزی و هلیا جولایی‌مقدم در این اجرا به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین سارینا گودرزی و کیمیا علیزاده دستیار کارگردان، رامین عبداللهی امور هماهنگی، هلیا جولایی‌مقدم منشی صحنه، میثم حیدری طراح پوستر و گرافیک و مهدی سربازی روابط‌عمومی این اجرا را برعهده دارد.

نمایش «ساعت صفر» به مدت 80 دقیقه از هفتم تا 18 آبان‌ماه در عمارت ارغوان سالن شماره 2 اجرا می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه بکنند.

امتیاز دهید