فراخوان رزیدنسی هنرمندان در ایتالیا

هنرمندان رشته های هنرهای تجسمی، نمایش، موسیقی، ادبیات و مهندسان معماری ضمن امکان شرکت در رزیدنسی ۲ هفته ای توسکانی، میتوانند برای همکاری به عنوان دستیار مدیر این برنامه درخواست دهند.

به گزارش هنردستان : رویداد Essere Residency یک برنامه خودگردان است که برای تشویق رشد خلاق نویسندگان و هنرمندان هنرهای تجسمی طراحی شده است. Essere در ایتالیایی به معنای “بودن” است و این اقامتگاه روح هنرمند را با زمان و مکان تجلیل می کند تا در آرامش و غنای تاریخی توسکانی قرار بگیرد.

در توضیحات این برنامه آمده است:

اینجا مکانی برای مکث، نفس کشیدن و کاوش است. بودن بر انجام دادن اولویت دارد. در این برنامه خلاق هیچ فشاری برای خلق اثر هنری یا اجرا وجود ندارد. ما اطمینان داریم که با تغذیه زندگی درونی شما، آنچه الهام گرفته شده نتیجه خواهد داد و فرآیند خلاق منحصر به فرد هر فرد در چارچوب یک جامعه بین المللی پر جنب و جوش پرورش می یابد.

چه به زمان اختصاص داده شده برای تکمیل پروژه نیاز داشته باشید، چه به فضایی برای تجسم چیزی کاملاً جدید نیاز داشته باشید، این اقامت دو هفته ای ساختار، پشتیبانی و خلوت را ارائه می دهد.

روزها برای کشف دیدگاه خلاقانه خود و به اشتراک گذاشتن دیدگاه ها با هنرمندان در سنین و فرهنگ های مختلف از سراسر جهان گفتگو خواهید کرد. شب‌ها برای گفتگوهای الهام‌بخش Artists in Residence در مورد موضوعات مرتبط با همه، مانند ذهنیت و هنرمند موفق، موسیقی شهودی، و … گرد هم می‌آیید. این گفتگوها با سرو شام و نوشیدنی دنبال می شود.

مربی شخصی در رشته‌های خاص در دسترس است و جنی لی، مدیر اقامتگاه، پشتیبانی مربیگری شخصی، مراقبه‌های هدایت‌شده و یوگا را ارائه می‌دهد.

گردش‌های احتمالی به فلورانس و چشمه‌های آب گرم اطراف و همچنین کلاس آشپزی در محل برگزار می‌شود. در مجموع، می توانید دو هفته پر از الهام را انتظار داشته باشید.

همچنین این رویداد به یک فیلمبردار و یک دستیار کارآموز مدیر (این فرد باید به زبان ایتالیایی مسلط باشد.) نیاز دارد. برای جزئیات با Director@essereresidency تماس بگیرید.

مدت اقامت: ۲ هفته

محل اقامت:

ملک خصوصی و تاریخی در دامنه تپه واقع در منطقه جنوب توسکانی به قرون وسطی باز می گردد. این محله آرام آرامگاه‌های اتروسکی، برج، کلیسا، و دادگاه را در خود جای داده است. این یک چشم انداز نمادین ایتالیایی است که مطمئناً الهام بخش است. هر ساکن یک اتاق خصوصی با میز کار در یکی از شش خانه تاریخی خواهد داشت. چند اتاق دو نفره برای زوج‌ها یا همکارانی که با هم سفر می‌کنند در دسترس است. مسیرهای زیادی برای پیاده‌روی در میان باغ‌های زیتون و جنگل‌های اطراف ملک وجود دارد و روستای نزدیک پیازه دارای بازار آزاد، کافی‌بار، ماساژ درمانگر، خواربارفروشی و داروخانه است. سفرهای یک روزه را می توان به راحتی به شهرهای زیبا مانند سیه نا، فلورانس، مونته پولسیانو، آسیسی و بسیاری دیگر انجام داد.

رشته ها و تجهیزات کار:

هر یک از رشته های زیر ممکن است اعمال شود: ادبیات از جمله: داستان، غیرداستانی، شعر، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، روزنامه نگاری، ترانه سرایی. هنرهای تجسمی از جمله: نقاشی، طراحی، مجسمه سازی، معماری، هنرهای نساجی، عکاسی، طراحی گرافیک، مد، هنر دیجیتال، تصویرسازی، رسانه های ترکیبی، فیلم. هنرهای نمایشی شامل: موسیقی، آواز، تئاتر، و رقص. هنر و علوم انسانی، فلسفه و تحقیق.

فضاهای کاری عبارتند از: اتاق های خصوصی با میز، استودیوهای مشترک و سایر فضاهای مشترک داخلی و خارجی.

هزینه ها:

برنامه اقامت با اقامتگاه خصوصی ۳۵۰۰ دلار است. اگر اتاق مشترک باشد، هزینه به ۳۰۰۰ دلار کاهش می یابد. شامل: ۱۴ شب اقامت خصوصی، سرویس خانه داری دو بار در هفته، امکانات خشک‌شویی رایگان، پارکینگ و وای‌فای رایگان، جلسات مدیتیشن هدایت‌شده

مدارک لازم:

فرم درخواست به زبان انگلیسی

دو معرفی نامه

همه نامه ها باید شامل ارزیابی از کار هنری شما و ارزیابی توانایی شما برای مشارکت سازنده در یک جامعه صمیمی، بین المللی و چند زبانه از هنرمندان باشد.

نامه ها مستقیماً از طریق پورتال درخواست آنلاین از طریق پیوند منحصر به فردی از طریق ایمیل برای استاد شما ارسال می شود. متقاضیان مسئول پیگیری از اساتید خود برای اطمینان از ارسال به موقع هستند.

رزومه

پروپوزال

تصویر ۱ تا ۵ اثر اخیر

هزینه درخواست: ۲۵ دلار

مهلت ثبت نام: ۱۵ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۵ دی ۱۴۰۲)

داوطلبان تا ۳۱ ژانویه از نتایج از طریق ایمیل مطلع می شوند.

امتیاز دهید