فیلم «آدم‌کش» به نمایش خانگی آمد

فیلم سینمایی «آدم‌کش» به کارگردانی دیوید فینچر با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش روابط‌عمومی، پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و این روزها فیلم سینمایی «آدم‌کش» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

پس از این‌که قاتلی حرفه‌ای و خطرناک ناخواسته مرتکب یک اشتباه می‌شود به دردسر بزرگی می‌افتد و باید از دست ماموران بین‌المللی فرار کند.

«آدم‌کش» یک اکشن جنایی و ماجراجویانه محصول ۲۰۲۳ آمریکاست که دیوید فینچر آن را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از اندرو کوین واکر و اقتباسی از کتاب کمیک فرانسوی «ماتز» الکسیس نولنت و تصویرگری لوک جاکامون کارگردانی کرده است.

این فیلم برای اولین‌بار در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در سپتامبر ۲۰۲۳ به نمایش درآمد و در اکتبر امسال اکران محدودی داشت و در نوامبر پخش آن از نتفلیکس آغاز شد.

در این فیلم بازیگرانی چون مایکل فاسبندر، آرلیس هاوارد، چارلز پارنل،کری اومالی، سالا بیکر، سوفی شارلوت و تیلدا سوینتون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «آدم‌کش» که امتیاز ۶.۹ را در سایت IMDb به دست آورده با مدت زمان یک ساعت و ۵۸ دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل تماشاست.

امتیاز دهید