فراخوان بینال تئاتر ونیز Biennale Teatro

فراخوان بینال تئاتر ونیز Biennale Teatro منتشر شد.

به گزارش هنردستان : فراخوان های جدید برای کارگردانان، نمایشنامه نویسان و اجراهای خاص سایت در وب سایت La Biennale di Venezia www.labiennale.org برای تئاتر کالج بینال 2024-25 در دسترس است، ابتکاری که سنت تحقیق و پژوهش را حمایت از استعدادهای جدید توسط La Biennale di Venezia، تحت هدایت مدیران هنری بخش تئاتر، استفانو ریچی و جیانی فورته (ricci/forte) تثبیت می کند.

سه تماس در حال ارائه است:

۱) برای یک کارگردان ایتالیایی زیر ۳۵ سال تماس بگیرید
۲) دعوت به دو نمایشنامه نویس ایتالیایی زیر ۴۰ سال

3) فراخوان بین المللی برای دو نمایش خاص سایت، آخرین مهلت 9 ژانویه 2024: فراخوان سالانه، که اکنون در چهارمین ویرایش خود قرار دارد، خطاب به هنرمندان ایتالیایی و خارجی زیر 40 سال است که قصد دارند موضوع دوسالانه Teatro 2024 را در یک خلاقیت اصلی توسعه دهند. برای فضاهای بیرونی، در میدان های شهر ونیز، جایی که زندگی روزمره ونیزی در آن جریان دارد، طراحی شده است.
پروژه های برنده از طریق یک سری مراحل گزینشی انتخاب خواهند شد.

مدارکی که باید تا ۹ ژانویه ۲۰۲۴ از طریق فرم ثبتنام ارسال شوند عبارتند از:

· رزومه
· عکس
· فیلم اجرای حداقل ۷ حداکثر ۱۰ دقیقه. این ویدیو باید عصاره ای از اجرای منتشر نشده را نشان دهد که به فراخوان ارسال شده است و یک پلان سکانسی باشد، نه اینکه با ویرایش پس از تولید دوباره کار شود.
· هر ویدئویی از اجرای قبلی
· پرونده هنری پروژه برای ونیز ۲۰۲۴ (حداقل ۴ صفحه) شامل بازیگران هنری/فنی، مفهوم، مواد، تصاویر، تکنیک و موارد دیگر)

در مورد اجرای مشترک – که به عنوان پروژه ای توسط یک گروه دوتایی هنری یا جمعی از هنرمندان در نظر گرفته شده است – هر یک از اعضای گروه باید فرم درخواست را با مشخصات شخصی و رزومه خود پر کنند، اما همان پرونده هنری پروژه و ویدیوها.

ثبت نام های ناقص به طور خودکار حذف می شوند.

آخرین مهلت ثبت نام: ۹ ژانویه ۲۰۲۴ ( ۱۹ دی ۱۴۰۲ )

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

امتیاز دهید