نمایشگاه گروهی «بی خود»

نمایشگاه نقاشی «بی‌ خود» با نمایش ۴۰ اثر از ۲۹ هنرمند، روز فردا پنجشنبه ۲۱ دی‌ماه افتتاح می‌شود.

به گزارش هنردستان ، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده، نمایشگاه نقاشی گروهی «بی خود» روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه ساعت ۱۶ برپا می‌شود. 

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون فیروزه اخلاقی، منوچهر معتبر، زنده یاد جلال شباهنگی، الیاس ستاری و رامبد دهقانی‌پور به نمایش گذاشته می‌شود. 

همچنین آثار نقاشی فرزانه احسنی‌زاده، نیلوفر احمدی، پرستو اسماعیل‌زاده، سارا بنی‌فاطمه، رضا پیمان‌پناهی، شبناز چشم‌شب، زهرا چیت‌ساززاده، موژان حق‌شناس، وجیهه رحیمی، نرگس رهبری، فاطمه سیف‌اشرفی، شیدا شمس، میسا صادقی، سمیه علی‌آبادی، مهسا لطفی‌ستان، مریم مرزوقی، فائزه معصومی، محدثه موقر، ناهید مؤمن‌خانی، محدثه مهدلو، فرزانه میرمجیدی، نفیسه نجاری، زهرا هوشنگی در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان است. 

در نمایشگاه نقاشی گروهی «بی خود» هنرمند خود را در هنرش گم می‌کند تا بتواند به لایه‌های ناشناخته‌ی خویشیتنِ خویش راه یابد، بلکه وصلی رخ دهد و تنها در آن حالِ بی‌خود شدن است که خودِ درون آشکار شده و نقش راهنما و راهبر را بس طنازانه ایفا می‌کند، جمعی از نقاشان جوان در کنار  استادان، آثار خود را در این نمایشگاه گروهی به نمایش می‌گذارند و بیننده را به محفل «بی خود» خود می‌خوانند تا «خود» هایشان را دمی کنار بگذارند و «بی خودی» را برای لحظاتی کوتاه تجربه کنند. 

نگارخانه شفق
Shafagh Gallery

نمایشگاه نقاشی گروهی «بی خود» با نمایش ۴۰ اثر از ۲۹ هنرمند در تکنیک‌های مختلف تا ۲۸ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ (جمعه ۲۲ دی ماه از ساعت ۶ تا ۱۹) در نگارخانه شفق برپاست. 

علاقمندان برای بازید از آثار نمایشگاه یاد شده می‌توانند به نگارخانه شفق واقع در فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند.

نگارخانه شفق روزهای جمعه تعطیل می باشد .

امتیاز دهید