با ۲۷ تابلوی نقاشی صورت می‌گیرد؛رویش «درخت سودا» در نگارخانه بهارک 

نمایشگاه انفرادی نقاشی هومن مهری با عنوان «درخت سودا» در نگارخانه بهارک برگزار می‌شود.

به گزارش هنردستان به نقل از مشاور رسانه این رویداد ، نگارخانه بهارک، آیین افتتاحیه نمایشگاه انفرادی نقاشی هومن مهری با عنوان «درخت سودا»، ساعت ۱۷ روز جمعه، ۶ بهمن ماه سال جاری با حضور پدیدآورنده آثار در نگارخانه بهارک برگزار می‌شود.

مهدی (هومن) مهری هنرمند نقاش متولد سال ۱۳۵۶ در همدان و همچنین، فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی در رشته‌ی نقاشی از دانشگاه زاهدان است. همچنین، او موسس، مدیر و مدرس آموزشگاه آسمان در شهر همدان در سال ۱۳۸۵ بود که در زمینه آموزش نقاشی به علاقمندان هنر به مدت چند سال فعالیت داشت. این هنرمند سابقه شرکت در نمایشگاه‌های گروهی متعددی را در کارنامه دارد و تجربه برگزاری یازده نمایشگاه انفرادی نقاشی را در شهرهای مختلف ایران داشته است. گفتنی است؛ این دوازدهمین نمایشگاه انفرادی نقاشی هومن مهری به شمار می‌رود که به همت نگارخانه بهارک برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند برای تماشای ۲۷ تابلوی نقاشی با متریال آکرلیک و رنگ روغن به نمایش درآمده در «درخت سودا»، از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روزهای شنبه، ۷ بهمن ماه تا چهارشنبه، ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲، به نگارخانه بهارک واقع در میدان ونک، ده ونک، کوچه شهید صابری، کوچه یکم، پلاک ۱ مراجعه کنند.

امتیاز دهید