نمایشگاه گروهی «آویژه» در گالری ملت

آیین افتتاحیه نمایشگاه گروهی نقاشی­‌خط «آویژه» با حضور جمعی از استادان حوزه هنر و خوشنویسی کشور در گالری پردیس ملت برگزار شد.  

به گزارش هنردستان ، به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، نمایشگاه گروهی نقاشی‌خط «آویژه» به کوشش علیرضا مرادی و گردآوری اکبر روشن خواه با حضور جواد بختیاری، محمدعلی سبزه کار، خلیل کویکی، داود حیدری، محمدحسین شاهوردی، باربد یزدانی، غلامحسین الطافی و فریدون دل‌زنده در گالری پردیس ملت افتتاح شد.

نمایشگاه «آویژه»، مجموعه‌ای از هنر، خلاقیت و نوآوری هنرمندان معاصر است که منتخبی از آثار خلق شده در قالب نقاشی‌خط را که با استفاده از فرم حرکت و رنگ دست به نوآوری زده اند به نمایش گذاشته اند.

فرزانه حسینی، مرضیه معماریان، فاطمه بهتویی، زینت رستگار مقدم، مینو محبوب نژاد، داود فوزی، مژگان روحی، سوفیا محسنی، فاطمه رهبری و نفیسه رجبیان از جمله هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه تا روز جمعه ۴ اسفند ماه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبه‌روی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

نمایشگاه «آویژه» روز جمعه ۴ اسفند ماه از ساعت ۱۵ همراه با اجرای ورکشاپ زنده به پایان می رسد.

امتیاز دهید