موفقیت دانش آموز عکاس ایرانی در آلمان

زهرا عطاریانی با یک عکس در بخش رنگی و با عنوان «عکس بگیر» مورد پذیرش گروه داوری بیست و پنجمین دوره مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی عکاسی آلمان قرار گرفت.

به گزارش هنردستان ،یک فریم از آثار عکاسی کوچکترین عضو گروه عکس آرتونیست تهران مورد پذیرش گروه داوری بیست و پنجمین دوره مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی عکاسی German International Photocup ۲۰۲۴ در کشور آلمان قرار گرفت.

در این مسابقه سالانه که در چهار بخش رنگی، تک رنگ، طبیعت، بازی و سرگرمی برگزار می‌شود، زهرا عطاریانی هنرآموز نخبه ایرانی به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران با یک عکس در بخش رنگی و با عنوان «عکس بگیر» در این نمایشگاه حضوری چند باره و موفق را تجربه کرد.

این موفقیت، هشتمین حضور این دانش آموز هنرمند ایرانی در مسابقه‌های جهانی عکاسی است.

عکس‌های پذیرفته شده علاوه بر گالری مرکزی شهر فیلدراشتات به طور همزمان در گالری های کوشرتال، نکارتال و رمشتال به نمایش عمومی درمی‌آید. امسال از میان ۱۱ هزار و ۱۴۶ عکس دریافتی از یکهزار و ۸۶ عکاس از ۵۴ کشور جهان، تعداد ۱۰۹ عکس از ۱۰۹ عکاس در بخش کودکان و نوجوانان زیر ۲۱ سال انتخاب شده است.

برگزاری این رقابت بین المللی برای بیست و پنجمین سال متوالی، توسط معتبرترین مراجع عکاسی جهان از جمله فدراسیون عکاسی آلمان DVF، موسسه عکاسی D.pixx foto، اتحادیه جهانی عکاسی GPU با نظارت انجمن عکاسی آمریکا PSA و تحت امتیاز رسمی فدراسیون جهانی عکاسی FIAP انجام می‌شود.

امتیاز دهید