«مکعب» در میان تاریکی نقد شد

هنردستان :نمایش«مکعب» به کارگردانی علی سلیمانی دوشنبه ۱۹ تیر ماه در حالی که برق خانه نمایش اداره تئاتر قطع بود، نقد و بررسی شد.

پس از اجرا با حضور سید جواد روشن و بابک فرجی به عنوان منتقدان حاضر در اجرا و علی سلیمانی کارگردان و بازیگر، سبا سلیمانی نویسنده و سهیلا جوادی طراح صحنه، لباس و گریم در حالی که برق خانه نمایش قطع بود، نقد و بررسی شد.

 نمایش «مکعب» به نویسندگی سبا سلیمانی و کارگردانی علی سلیمانی روز دوشنبه ۱۹ تیرماه، پس از اجرا با حضور سید جواد روشن و بابک فرجی به عنوان منتقدان حاضر در اجرا و علی سلیمانی کارگردان و بازیگر، سبا سلیمانی نویسنده و سهیلا جوادی طراح صحنه، لباس و گریم در حالی که برق خانه نمایش قطع بود، نقد و بررسی شد.

گروه نمایش «مکعب» با روشن کردن گردسوز صحنه را کمی روشن کردند تا جلسه برگزار شود. با وجود گرما و تاریکی سالن تماشاگران سالن را ترک نکردند و در طول یک ساعت نقد و بررسی اثر با ارایه نظرات خود در بحث شرکت داشتند.

نمایش کمدی «مکعب» فرضیه مکعب ذهنی را دست‌مایه‌ کار خود قرار می‌دهد. این نمایش پژوهشی روان‌کاوانه، شاد و مفرحی است که نگاهی به زندگی هنرمندان به‌ویژه هنرپیشگان دارد.

در این نمایش علی سلیمانی و سهیلا جوادی بازی دارند. دیگر عوامل نمایش نیز عبارتند از سبا سلیمانی نویسنده، علی سلیمانی کارگردان، محمد عبدی دستیار کارگردان، سید حامد عقیلی مشاور کارگردان، سهیلا جوادی طراح گریم، لباس و صحنه، سبا سلیمانی مجری گریم، نیما عاشوری طراح پوستر و بروشور، مهدی بابایی مشاور تبلیغات، فرجاد جولانی، میلاد بقایی ساخت تیزر، محمد عبدی، فرجاد جولانی عکاس و سمیرامیس محمدی روابط عمومی و مشاور امور رسانه.

نمایش «مکعب» اجرای خود را از روز پنجشنبه هشتم تیرماه همزمان با نمایش «همسر چینی» مرجان قمری در خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر آغاز کرده و تا پایان تیرماه در این سالن به صحنه می‌رود.

نمایش «مکعب» هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه به مدت‌زمان ۴۰ دقیقه در خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر روی صحنه می‌رود.

منبع :خبرگذاری مهر 

امتیاز دهید