نصرالله کسرائیان در «صفحه نو» تماشاخونه

پنجمین دوره از مسترکلاس‌های آموزشی «صفحه‌نو» با حضور نصرالله کسرائیان به کارگردانی مجتبا میرتهماسب و مهدی گنجی، سه‌شنبه ۲۷ تیرماه ساعت ۱۲ ظهر به‌ طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی پلتفرم «تماشاخونه»، پنجمین دوره از مسترکلاس‌های «صفحه نو» با حضور نصرالله کسرائیان عکاس، مترجم و پدر عکاسی قوم‌نگارانه‌ی ایران، سه‌شنبه ۲۷ تیرماه ساعت ۱۲ ظهر به‌ طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» منتشر می‌شود.

«صفحه‌نو»  (New Page)یک مسترکلاس ویدیویی است که در آن استادان متخصص و صاحب‌‌سبک ایرانی در حوزه‌های مختلف، تجربیات، دانش، منش و روش حرفه‌ای خود را در ساختاری مستند ـ آموزشی به طور اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ارائه می‌کنند.

در پنجمین دوره از مسترکلاس‌های آموزشی «صفحه‌نو» نصرالله کسرائیان عکاس، مترجم و پدر عکاسی قوم‌نگارانه‌ی ایران بیش‌تر آشنا می‌شویم. او طی پنجاه‌واندی ‌سال فعالیت حرفه‌ای خود بیش از سی کتاب عکس منتشر کرده است.«سرزمین ما ایران»،«ترکمن‌های ایران»،«کردهای ایران»،«عشایر ایران»،«دماوند»، «تخت‌جمشید»،«کویرهای ایران» و بسیاری کتاب‌های دیگر از این جمله هستند.

او در «صفحه‌نو» از تجربیات و نگاه خود به عکاسی مستند، به‌‌ ویژه عکاسی از مردم می‌گوید. سفارش کار به خود، چگونگی مواجهه با موضوع و جلب اعتماد سوژه، ویژگی‌های یک عکس خوب، زمان و زاویه‌ی مناسب برای عکاسی، عکاسی با ساده‌ترین امکانات، آداب سفر برای عکاسی و … از دیگر درس‌های آموزشی این دوره است.

مخاطبان می‌توانند این برنامه را هر هفته، به صورت سریالی با همه‌ محتوای دوره‌ها و تفکیک موضوعی، به‌طور رایگان و اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ببینند که مدت زمان هر برنامه بین ۴ تا ۶ ساعت است.

تاکنون چهار دوره از مسترکلاس‌های آموزشی «صفحه‌نو» با حضور حسین علیزاده، هوشنگ مرادی‌کرمانی، عبدالحسین وهاب‌زاده و رخشان بنی‌اعتماد به طور اختصاصی و رایگان از پلتفرم «تماشاخونه» پخش و مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است.

امتیاز دهید