رویداد هنر مدرن و معاصر جنوآ در ایتالیا فراخوان داد

رویداد نمایشگاهی هنر مدرن و معاصر جنوآ برگزار خواهد شد و مهلت تحویل آثار تا پایان دی ماه ۱۴۰۲خواهد بود.

به گزارش هنردستان، نمایشگاه هنر مدرن و معاصر جنوآ، ایتالیا ۲۰۲۴ یک نمایشگاه و یک رویداد بین المللی است که هر ساله به مدت چهار روز در شهر بندری جنوآ در شمال غرب ایتالیا برگزار می‌شود. این نمایشگاه در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی این شهر که در مجاورت دریای مدیترانه قرار گرفته و Fiera de arte نام دارد، برگزار خواهد شد. 

این نمایشگاه با شرکت بیش از  ۱۵۰۰۰ اثر در  فضایی به وسعت ۲۸۰۰۰ متر مربع، با شرکت بیش از ۳۰۰ غرفه‌دار از سراسر دنیا که شامل گالری ها، کولکتورها، آرت دیلرها و موسسات هنری برپا خواهد شد. 

گفته شده که این نمایشگاه در مجاورت دریای مدیترانه هم مرز با فرانسه، یکی از بازارهای مهم هنر در اروپا محسوب شده و به صورت میانگین، ۲۶۰۰۰ بازدیدکننده در یکی از مناطق نمایشگاهی بین المللی اروپا دارد.

در رویداد Art Genova هنرمندان مطرح و نوظهور آثار خود را به نمایش گذاشته و استعدادهای نوظهور نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

در این نمایشگاه هنرمندان بالای ۱۸ سال می‌توانند شرکت کنند. آثار پس از ارسال توسط کارشناسان هنری We Gallery انتخاب شده و به هنرمند اعلام خواهد شد. 

نمایشگاه هنر مدرن و معاصر جنوآ، ایتالیا از ۲۷ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و مهلت تحویل آثار آن تا پایان دی ماه ۱۴۰۲ خواهد بود. ثبت نام در هنر مدرن و معاصر جنوآ نیز از ۱۹ تا ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۲ برقرار خواهد بود. 

هنرمندان می‌توانند با یک اثر و یا بیشتر با مشخصات زیر در این رویداد شرکت کنند. آثار هنرمندان باید در زمینه‌های نقاشی، عکاسی، کالیگرافی و… در مجموع آثاری باید که قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد. 

آثار بدون قاب برروی شاسی و یا بوم غیر دیپ در سه سایز ۳۰در۴۰ سانتیمتر، ۵۰در۵۰ سانتیمتر و ۵۰در۷۰ سانتیمتر پذیرفته خواهد شد و آثار حجمی نیز تا سایز ۵۰ سانتیمتر به ارتفاع ۳۰ سانتیمتر عرض و زیر ۳ کیلو گرم پذیرفته می‌شود.

هزینه‌های شرکت در این نمایشگاه شامل شرکت اثر در نمایشگاه، حمل و نقل اثر به صورت رفت و برگشت، گواهی شرکت در نمایشگاه، بیمه و مالیات خواهد بود که پس از بررسی کارشناسان هنری We Gallery  در صورت پذیرش آثار به هنر مند اعلام خواهد شد.

در صورت فروش اثر نیز ۲۰ درصد از فروش سهم برگزار کننده و ۸۰ درصد سهم آرتیست خواهد شد. 

امتیاز دهید