اجرای روشندلان «هاتف» در یازدهمین شب موسیقی ارسباران

یازدهمین شب موسیقی ارسباران به مناسبت گرامیداشت روز عصای سفید با اجرای گروه «هاتف» به سرپرستی و خوانندگی هنرمند روشندل هاتف شرار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش هنردستان به نقل از روابط‌عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۳، فرهنگسرای ارسباران به مناسبت گرامیداشت روز عصای سفید، یازدهمین شب موسیقی ارسباران را با اجرای گروه «هاتف» به سرپرستی و خوانندگی هنرمند روشندل هاتف شرار، روز پنج‌شنبه ۲۰ مهر ساعت ۱۹ برگزار می‌کند.

گروه موسیقی هاتف متشکل از نوازندگان نابیناست و اجراهای متعددی را در مراکز فرهنگی هنری تهران و شهرهای مختلف ایران در طی سال‌های اخیر برگزار کرده است.

هاتف شرار سرپرست این گروه آواز را نزد استاد اکبر گلپایگانی آموخته و در سنتورنوازی از محضر استاد میلاد کیایی بهره برده و تاکنون از وی ۲ آلبوم رسمی به نام‌های «چه میشد» و «انگار نه انگار» منتشر شده است.

گروه «هاتف» متشکل از هاتف شرار (خواننده و نوازنده سنتور)، پوریا حاتمی (نوازنده پیانو)، محسن عبدالکریمی (نوازنده ویولن) و علی جاویدان‌پور(دف و کاخن) است که به اجرای قطعات حالمان بد نیست، انگار نه انگار، نرو و رفت با آهنگسازی هاتف شرار بر اساس اشعاری از حمیدرضا رجائی، مرتضی کیوان هاشمی و سمانه مصدق، و تصنیف‌های رفتم که رفتم (آهنگساز علی تجویدی، شعر معینی کرمانشاهی)، هوس میکده (آهنگساز محمد حیدری، شعرهما میرافشار)، سوغاتی (آهنگساز محمد حیدری، شعر اردلان سرفراز) و پُرسون پُرسون (آهنگساز ناصر زرآبادی، شعرکریم فکور) خواهند پرداخت.

حضور در این برنامه برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

امتیاز دهید