مستند «ویران تومیک: مرد عنکبوتی پاریس» در نمایش خانگی

مستند «ویران تومیک: مرد عنکبوتی پاریس» به کارگردانی جیمی رابرتز با زیرنویس اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش روابط‌عمومی، پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و این روزها مستند «ویران تومیک: مرد عنکبوتی پاریس» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

یک سارق ورزشکار در سال ۲۰۱۰ نقاشی‌هایی به ارزش ۱۲۰ میلیون دلار را از موزه هنرهای مدرن پاریس سرقت کرد. ویران تومیک این سارق جسور از ساختمان‌های آپارتمانی پاریس بالا می‌رفت و پشت بام‌ها را زیر پا می‌گذاشت تا به آپارتمان‌های طبقه‌بلند نفوذ کند. به همین دلیل به مرد عنکبوتی، بزرگ‌ترین سارق پاریس شهرت یافت. او جواهرات، تابلوهای هنری و سایر اشیای قیمتی را سرقت می‌کرد و زندگی خوبی داشت.

مستند جنایی «ویران تومیک: مرد عنکبوتی پاریس» محصول ۲۰۲۳ فرانسه به کارگردانی جیمی رابرتز که توسط نتفیلیکس پخش شده درباره سارق مردعنکبوتی پاریس است. در این مستند مصاحبه‌هایی با تومیک و اطرافیان او و کارآگاهان جنایی که او را دستگیر کرده‌اند، انجام شده و با صحنه‌های بازسازی‌شده، روش‌های ماهرانه و دقیق و مهارت‌های او توصیف می‌شود. در این مستند به سوالاتی چون تومیک چگونه این سرقت بزرگ را انجام داد و چه طور توانست بدون هشداردادن به نگهبانی ۵ تابلو شاهکار را بدزدد و بدون دیده‌شدن این کار را انجام بدهد پاسخ داده می‌شود.

مستند «ویران تومیک: مرد عنکبوتی پاریس» که امتیاز ۶.۶ را در سایت IMDb به دست آورده به مدت یک ساعت و ۲۶ دقیقه به صورت رایگان و با زیرنویس اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

امتیاز دهید