فراخوان نمایشگاه گالری Seenesthesia

فراخوان نمایشگاه گالری Seenesthesia در زمینه هنرهای تجسمی منتشر شد .

به گزارش هنردستان : نمایشگاه گالری Seenesthesia در زمینه عکاسی ،نقاشی ، دیجیتال آرت ، NFT ، آثار با هوش مصنوعی در لیسبون پرتغال برگزار می شود .

 لطفا در آثار خود مفاهیم سپیده دم، آغاز و گشایش، جوانه زدن و انتظار را بررسی کنید. لازم نیست آثار را به معنای واقعی کلمه در این زمینه ها انجام دهید – حتی کارهای انتزاعی نیز مناسب هستند، به شرطی که تداعی های مربوطه را در شما و بیننده برانگیزند. آثاری می توانند شرکت کنند که قبلا منتشر و به نمایش گذاشته شده و یا به تازگی ایجاد شده، ضرب شده (مینت شده) و یا ضرب نشده است.

جایزه “در میان همه دیده می شود” وجود دارد که در آن برندگان یک مقاله شخصی در موردشان، قرار گرفتن در معرض دید بین المللی، تمام لینک های رسانه های اجتماعی، فرصتی برای فروش آثار خود خواهند داشت، علاوه بر این، اثر هنری آنها به چهره افراد تبدیل می شود. نمایشگاه آینده همچنین سه برنده دیگر وجود دارد با تمام امتیازات مشابه، اما بدون مقاله شخصی، اختصاص داده شده به آنها.

اگر به عنوان برنده انتخاب نشدید، نگران نباشید! تمامی شرکت‌کنندگانی که به‌عنوان خالق هنرهای باکیفیت و مطابق با موضوع در نظر گرفته می‌شوند، با یک پیوند به NFT یا وب‌سایت شخصی خود، فضای خود را در نمایشگاه خواهند داشت.

برای شرکت در اولین نمایشگاه ما، هزینه درخواستی به ۳ دلار برای ۲ اثر یا ۴ دلار برای ۳ اثر کاهش می یابد! برای دریافت جزئیات بیشتر لینک را دنبال کنید. منتظر آثار هنری شما هستیم =)

آخرین مهلت ارسال: 30 نوامبر 2023، ساعت 23:59 (UTC +0). (۹ آذر ۱۴۰۲)

شروع نمایشگاه: ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳.

شرکت در این نمایشگاه برای همه هنرمندانی که از هر رسانه ای استفاده می کنند باز است – این جشن هنر است، ما از همه استقبال می کنیم! چه با قلم موها روی بوم نقاشی کنید، چه با هنر دیجیتال کار کنید یا با هوش مصنوعی همکاری کنید، از شما دعوت می شود که شرکت کنید.

ما قطعات متحرک و گیف را نمی پذیریم – شاید برای یک فراخوان آزاد دیگر چنین باشد. فقط برای مقایسه بیشتر آثار هنری ارسال شده.

تمامی هنرمندان ۱۸ سال به بالا می توانند آثار خود را ارسال کنند. اگر زیر ۱۸ سال هستید و می خواهید شرکت کنید، لطفاً از نمایندگان خود بخواهید فرم را پر کنند و مطمئن شوند که مطابق با قوانین کشور شما است، به خصوص اگر می خواهید هنر خود را بفروشید.

تمامی فروش ها فقط بین هنرمند و خریدار انجام می شود. گالری هنری Seenesthesia مسئولیتی در قبال فروش آثار هنری ندارد و هیچ هزینه یا کمیسیونی برای آن دریافت نمی کند.

یک هنرمند می تواند حداکثر ۶ اثر ارسال کند. برای ارسال بیش از ۳ مورد، ۲ بار از فرم های ارسال استفاده کنید. لطفاً توجه داشته باشید که برنامه های بیشتر پیروزی شما را تضمین نمی کند.

اگر Paypal در کشور شما وجود ندارد، بنابراین نمی‌توانید در وب‌سایت پرداخت کنید، می‌توانید از طریق gallery@seenesthesia.com با ما تماس بگیرید و با استفاده از انتقال رمزنگاری USDT توسط BEP-20 در حالت دستی درخواست و پرداخت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

 

امتیاز دهید