اجرای مجدد نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» در سالن جم‌سنتر از 21 آذرماه

نمایش زنده و عروسکی «دنیای خیال‌انگیز من» به کارگردانی بهناز مهدی‌خواه از روز سه‌شنبه 21 آذرماه، اجراهای خود را در سالن نمایش کافه‌تئاتر جم ادامه می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی این رویداد، نمایش زنده و عروسکی «دنیای خیال‌انگیز من» به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدی‌خواه پس از پایان اجراهای خود در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری، این بار در سالن نمایش کافه‌تئاتر جم روی صحنه می‌رود. مهدی‌خواه تنها بازیگر و عروسک‌گردان این نمایش است.

نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» ویژه خردسالان و کودکان اجرا می‌شود.

در خلاصه‌داستان این نمایش آمده: هنرمندی تعریف می‌کند که وقتی بچه بود دنیای سیاه‌وسفیدی داشت اما یک اتفاق عجیب و جالب باعث شد دنیایش رنگارنگ بشود!

دیگر عوامل نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» عبارتند از:

حمیدرضا حسینعلی (دستیار کارگردان)، آرش سلگی (موسیقی)، آزاده فرهنگیان (شاعر)، مریم غلامی، بهناز مهدی‌خواه (طراحی صحنه و ساخت دکور)، مریم غلامی (طراحی و دوخت لباس)، بهناز مهدی‌خواه (طراحی و ساخت عروسک)، محمدرضا شاملوفرد (طراحی نور)، یاسمن  سلکی، مهسا طهری (طراحی پوستر و بروشور)، ریحانه مطهری (روابط عمومی، تئاتر کودک ببین)، فرزاد سلیمانی، مهسا طهری (عکاس).

نمایش «دنیای خیال‌انگیز من»، تاکنون جوایز متعددی دریافت کرده که از آن جمله می‌توان اشاره کرد به:

ـ نمایش برگزیده مرکز ملی استیج ایران در بخش خردسال، بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان.

ـ برگزیده بهترین بازیگر زن در بخش خردسال، بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان.

ـ برگزیده بهترین طراحی لباس و دریافت نشان «ITI» به همراه تقدیر ویژه یونسکو در جشنواره تئاتر کودک و نوجوانTAOBA  تفلیس،گرجستان 2022

ـ نمایش برگزیده جشنواره کودک و نوجوان  BURSAترکیه 2022

این نمایش صبح‌ها ویژه مدارس و مهدهای کودک با هماهنگی قبلی قابل اجراست. همچنین گروه نمایشی «دنیای خیال‌انگیز من»، امکان اجرای نمایش را به زبان انگلیسی دارد.

نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» از روز سه‌شنبه 21 آذرماه، هر روز ساعت ۱۷ در سالن نمایش جم اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش شاد زنده و عروسکی، می‌توانند همه‌روزه به سالن کافه‌تئاتر جم واقع در مجتمع جم‌سنتر، خیابان نیاوران، خیابان جماران مراجعه بکنند. برای رزرو بلیت نیز شماره تماس ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و سایت تیوال در نشانی tiwall.com/s/donyayekhialangiz4 در اختیار تماشاگران است.

امتیاز دهید