آرمان شهبازی هَوَسِ کُشتنِ شهرزاد را دارد

از پوستر نمایش «هَوَسِ کُشتن رویِ نوکِ زبان» به کارگردانی آرمان شهبازی و طراحی سجاد نجفی رونمایی شد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه، آرمان شهبازی کارگردان و بازیگر تئاتر، از روز پنج‌شنبه، ۲۸دی‌ماه نمایش «هَوَسِ کُشتن رویِ نوکِ زبان» اثری از نویسنده فرانسوی  زَویه دورَنژه را برای نخستین‌بار در ایران و در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌برد. پیش‌فروش این نمایش نیز در سایت تیوال، از امروز و هم‌زمان با رونمايي پوستر نمايش آغاز شد.

تهیه‌کنندگان نمایش «هَوَسِ کُشتن رویِ نوکِ زبان» هاتف کلاته و طاها نوری‌شادکام هستند.

بازیگران عبارتند از: سیامک احمدی، رضا بهرامی، هیراد محمدی، مهشید گودرزی، نغمه آقازاده، ابولفضل وزیری.

همچنین از اعضای گروه موسیقی این نمایش می‌توان به خواننده: مرتضی صرافی،گیتار: امیررضا گرانپایه، درام: مهراد عباسی و فلوت کلید: هانیه تائبی اشاره کرد.

نمایش‌نامه این اثر در سال ۱۳۹۸ به قلم «زیبا خادم‌حقیقت» در نشر نیماژ ترجمه شده و شاخصه بارز آن زبان طنز و خشونت کلامی در دیالوگ‌های آن است و نویسنده می‌کوشد افراد تنهایی را که با یاس و نومیدی در تلاشند به فرصت‌های زمان حال خود روح بدهند را به نمایش بگذارد.

آرمان شهبازی،کارگردان این اثر،که دانش‌آموخته ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی ارشد است، سابقه کارگردانی نمایش‌های «روغن کنجد»،«تا باران چند پاییز مانده»،«قتل در کازابلانکا»،«اتاق ۲۰۲۸» و «موقعیت رابو» و تجربه بازی در «بانو گشسب»،«غریب قریب» و «به خواهرم نگو» را دارد.

در «هَوَسِ کُشتن رویِ نوکِ زبان»، آرش رهبری مشاور تهیه، علی عباسی مجری طرح، طراح صحنه: سعید یزدانی، طراح لباس: آرمان شهبازی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح پوستر: سجاد نجفی، طراح گریم: وحدت سرچونی، مجری گریم: سمیرا دارالوداع، برنامه‌ریز: بهزاد رحمانپور، دستیاران کارگردان: امین محمودی و هانیه تائبی، مدیر تولید: بهار سعوه، مدیر تبلیغات: امیر پارسائیان‌مهر، مشاور رسانه: عباس‌علی اسکتی، مدير روابط‌عمومی: الناز شاهد، دستيار روابط‌عمومي: داوود طلوعي، ساخت تیزر: حمیدرضا طاهر، عکاسان: همایون تمدن و مهسا میرقدری به کارگردان اثر یاری می‌رسانند.

گفتنی است نمایش «هَوَسِ کُشتن روی نوک زبان» از ساعت ۲۱:۱۵ روز پنج‌شنبه ۲۸ دی‌ماه در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. همچنین پیش‌فروش نمایش در سایت تیوال به آدرسwww.tiwall.com/p/havas.koshtan  آغاز شده و مخاطبان می‌توانند برای تهیه آنلاین بلیت اقدام کنند.

امتیاز دهید