علی عبادت‌طلب پس از سال‌ها با «چای تلخ» به صحنه برمی‌گردد

«چای تلخ» اثر مسعود تکاور و تهیه‌کنندگی مسعود تکاور و آرزو عباسی نیمه بهمن‌ماه در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

«چای تلخ» تازه‌ترین اثر این کارگردان سینما و تئاتر پس از سال‌ها دوری از فضای تئاتر است.

علی عبادت‌طلب، مهری آل‌آقا، شایان طهماسب‌پور، علی عطایی، اشکان هورسان، سعیدشاکری، رضا حسینی‌نژاد، سمیه حسینی، السا فتحی، مریم نایبی، سراج‌الدین دادگستر، امیرحسین صفاپور و امیر فراهانی در «چای تلخ» به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی خواهند کرد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

حسن عابدی مشاور کارگردان، مریم شفیعی منشی صحنه، محمدرضا زند دستیار کارگردان، شهاب شریفی طراح صحنه، مهتاب حسنی طراح لباس، حسن شفیعی موسیقی، رضا حسین‌نژاد مدیر تولید، میلاد بشارتی و ایمان راعی دستیاران تولید، مریم بابایی مدیر روابط‌عمومی، محمدسادات سیادت مدیر تبلیغات و رسانه.

چای تلخ نمایشی ایرانی است که به مسائل و مشکلات اجتماعی می‌پردازد و از محتوای تراژیک و کمدی برخوردار است و در طول اجرا اوقات خوشی را برای تماشاچیان فراهم خواهد کرد.

در این نمایش چهره‌های قدیمی و جوانان تئاتری حضور دارند و تمرینات خود را از اوایل دی‌ماه آغاز کرده‌اند.

علی عبادت‌طلب از چهره‌های قدیمی تئاتر از بازیگران این نمایش است که  به تازگی از بستر بیماری برخاسته و بعد از پنج سال جراحی‌های متناوب و تصادف سنگینی که به خانه نشینی او منجرشده بود برای اولین‌بار روی صحنه خواهد رفت.

علی عبادت‌طلب بازیگر ایرانی سینما و تئاتر است که البته بیش‌تر به واسطه اجراهایش روی صحنه شناخته می‌شود تا کارهای سینمایی؛ بازیگری که یک سرقت وحشیانه، زندگی‌اش را تحت‌الشعاع قرار داد و بعد از 28 بار عمل جراحی، به تازگی توانسته به صحنه برگردد.

از جمله نمایش‌های این هنرمند، می‌توان به اجرای «یک شاخه گل سرخ»،«بذار یه امشب بگذره»،«دشمن مردم»،«۶۴۱۰»،«دمی در بازار هیزم‌فروشان» و «برج آزادی» اشاره کرد.

سریالی که باعث دیده‌شدن علی عبادت‌طلب در تلویزیون شد، سریال «تب سرد» بود که او یک نقش منفی در این سریال را بر عهده داشت. این هنرمند در فیلم‌های مشکل گیتی، خیابان یکطرفه، خط‌شکن، زنبق‌های وحشی،کلانتر، دولت مخفی، فقط به خاطر تو و سریال توبه به کارگردانی مسعود رشیدی ایفای نقش کرده که این سریال در نوبت پخش از سیماست است.

عبادت‌طلب به عنوان مدرس تئاتر در دانشگاه علمی کاربردی، آموزشگاه هلیافیلم و آموزشگاه آزادفیلم مسعود کیمیایی نیز فعالیت می‌کند.

امتیاز دهید