استقبال گرم نوروزی، نمایش «گروفالو» را دو اجرایی کرد

نمایش «گروفالو» به کارگردانی آرش شریف‌زاده که از 7 فروردین ساعت 18 در سالن آمفی‌تئاتر جم‌سنتر به روی صحنه می‌رود، به دلیل استقبال مخاطبان برای اولین روز سانس فوق‌العاده ۱۹:۳۰ هم اجرا می‌شود.

نمایش «گروفالو» که از پرمخاطب‌ترین نمایش‌های سال‌های اخیر است، نوشته بهرام ‌جلالی‌پور بر اساس داستانی از جولیا دونالدسون و طراح و کارگردان آن آرش ‌شریف‌زاده است.

«گروفالو» که تا کنون در نقاط مختلف ایران اجرا شده و برنده ١٨ جایزه از جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر کودک داخلی و خارجی شده با بازیگری حنا فتح‌اللهی، یگانه راستی، علیرضا الماسی، احمد استیری، عباس محمدی، نیما مهدی اوغلی، نگین تقوی راد و نگار تقوی راد آهنگسازی فرید ‌نوایی، سرایش اشعار مهدی ‌فرشیدی‌سپهر به روی صحنه خواهد رفت.

طراح صحنه و پوستر نمایش منتخب جشنواره بین‌المللی تونس آرش ‌شریف‌زاده و طراح لباس ریحانه ‌مطهری و دستار کارگردان مائده عباسی است.

طراحی و ساخت عروسک برعهده ی فاطمه عباسی و روابط عمومی گروه تئاتر کودک ببین ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک‌ کریمی است

در خلاصه نمایش آمده است:

پدر و مادر بچه‌موش که از دست تنبلی او خسته شده‌اند، برای پیداکردن گردو او را به جنگل می‌فرستند. در راه پدربزرگ به کمک بچه‌موش می‌آید و او با کمک تخیل خود بر حیوانات جنگل پیروز می‌شود اما در ادامه راه اتفاق بسیار عجیبی می‌افتد.

نمایش «گروفالو» روز هفت فروردین سانس ۱۸ و ۱۹:۳۰ و هشتم و نهم فروردین ساعت ۱۸ در سالن آمفی‌تئاتر جم‌سنتر واقع در نیاوران خیابان جماران به روی صحنه خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی و اطلاعات بیش‌تر با شماره‌های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرند یا از طریق سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com اقدام به خرید بلیت کنند.

امتیاز دهید